نسل سوم آیفون SE با طراحی قدیمی همراه است، طراحی جدید در ۲۰۲۴

به گفته دیلن، افشاگر حوزه تکنولوژی، نسل سوم آیفون SE  که انتظار می‌رود در سال جاری میلادی عرضه شود، تنها از نظر سخت افزاری به روز خواهد شد و طراحی آن تغییری نخواهد کرد.

دیلن سال گذشته ادعای دیگری کرده بود، اما به نظر می‌رسد که نظر اپل تغییر کرده است. توییت جدید او مطابق با چیزی است که تحلیلگران بزرگ به آن اشاره دارند.

ظاهرا نسل سوم آیفون SE طراحی نسخه ۲۰۲۰ که مبتنی بر آیفون ۸ است را ادامه می‌دهد. پنل LCD در اندازه ۴.۷ اینچی آخرین مدل SE نیز حفظ می‌شود و با همان ۳ گیگابایت رم همراه است.

نکات مثبت آیفون SE 3 ظاهرا پشتیبانی از ۵G، و یک پردازنده جدید (احتمالا A14 بایونیک) می‌باشد. البته یکی از تحلیلگران معتقد است که تراشه آیفون SE 3 همان تراشه سری آیفون ۱۳، یعنی A15 بایونیک، می‌باشد.

تغییرات در طراحی محصول در سال ۲۰۲۴ رخ می‌دهند. دیلن می‌گوید که آیفون SE 4 با تاچ آیدی تعبیه شده روی دکمه پاور همراه است و شبیه به آیفون XR و آیفون ۱۱ خواهد بود. آیفون XR و آیفون ۱۱ دارای ناچ و صفحه نمایش ۶.۱ اینچی هستند که احتمالا نسل چهارم آیفون SE، از صحفه نمایش کوچکتری بهره می‌برد.

در یک گزارش دیگر گفته شده بود که آیفون SE 2024 با پنل LCD در سایز ۵.۷ تا ۶.۱ اینچ و صفحه نمایش سوراخ دار همراه است. اما یکی دیگر از تحلیلگران معتقد است که یک مدل بازطراحی شده در سال ۲۰۲۳ با ۴ گیگابایت رم وارد بازار می‌گردد.

همچنین بخوانید:

در حال حاضر بهتر است روی آیفون SE 2022 تمرکز کنیم که احتمالا در نیمه اول سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. با وجود حاشیه‌های بزرگ صفحه نمایش و دکمه گرد هوم با تاچ آیدی، انتظار می‌رود این محصول بیش از یک میلیارد کاربر میان رده اندروید را وسوسه کند تا به iOS کوچ نمایند. طبق یک شایعه، قیمت مدل جدید از مدل ۲۰۲۰ کمتر می‌باشد. مدل پایه آیفون SE 2020 قیمتی معادل ۳۹۹ دلار دارد. این قیمت گذاری و امکانات شایعه شده، خوب به نظر می‌رسند و اگر به حقیقت تبدیل شوند، آیفون SE 2022 احتمالا یک از بهترین گوشی‌های میان رده سال می‌گردد.

از طريق توییتر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.