چهارمین نسخه آزمایشی iOS 12.4 برای توسعه دهندگان عرضه شد

اپل چهارمین نسخه آزمایشی iOS 12.4 را برای توسعه دهندگان عرضه کرده و به زودی نیز برای تست کننده‌های عمومی در دسترس خواهد بود. توسعه دهندگان ثبت شده می‌توانند از طریق OTA یا با مراجعه به مرکز توسعه دهندگان اپل، این به روزرسانی را دریافت کنند

اپل روی رفع باگ‌ها و مشکلات در نسخه توسعه دهندگان iOS 12.4 تمرکز کرده است. در این لحظه ما هنوز اطلاعات کاملی از تغییرات iOS 12.4 نداریم ولی انتظار می‌رود که مهمترین تغییر این نسخه پشتیبانی از کارت اعتبار اپل یا همان اپل کارت باشد.

اپل بر روی رفع باگ‌های iOS 12 تمرکز کرده و حتی ممکن است که هیچ ویژگی جدیدی به iOS 12.4 اضافه نشود که البته احتمالش نسبتا ضعیف می‌باشد.

اپل ماه گذشته iOS 12.3 را با برنامه جدید تلوزیون اپل و قابلیت کانال‌ها معرفی کرد. بعد از آن iOS 12.3.1 منتشر شد که مشکلات VoLTE و مسیج‌ها را رفع نمود. iOS 12.3.2 نیز منتشر شده که مخصوص کاربران آیفون ۸ است و مشکل دوربین آیفون ۸ پلاس را برای تصاویر پرتره رفع می‌کند.

اپل در حال بررسی iOS 13 نیز می‌باشد که شهریور ماه نسخه نهایی آن در دسترس عموم قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک تمامی ویژگی‌های iOS 13 را مطالعه کنید و پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ نصب نسخه‌های آزمایشی آن نروید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.