ابزار Unc0ver 4.0 برای جلبریک آیفون XS، آیفون XS، آیفون ۱۱/پرو در iOS 13 – iOS 13.3 منتشر شد

تیم Unc0ver ابزار خودش را برای جیلبریک آیفون XR، آیفون XS، آیفون XS مکس، آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس که دارای سیستم عامل iOS 13 – iOS 13.3 هستند، به روزرسانی کرد. Unc0ver اولین ابزار جیلبریک دنیا است که دستگاه‌های دارای تراشه A12 / A13 را در iOS 13 جیلبریک می‌کند.

این یک جیلبریک کامل با پشتیبانی از Cydia است. از آنجایی که Saurik بنا به دلایل مختلف Cydia Substrate را برای iOS 13 آپدیت نکرده، این جیلبریک برای نصب توییک‌ها به Substitute متکی است.

از آنجایی که این اولین ابزار جیلبریک برای دو نسل اخیر آیفون با iOS 13 است، مشکلات متعددی را دارد که نیاز به رفع شدن دارد. بسیاری از کاربران که در حال حاضر گوشی خود را جیلبریک کرده‌اند، اعلام نمودند که امکان نصب اپلیکیشن‌های جدید را ندارند. مشکلات دیگر همانند عدم موفقیت در جیلبریک، کرش تصادفی در سیستم و … هم وجوددارد. احتمالا مشکلات دیگری هم وجود دارد که به زودی مشخص می‌گردند و تیم Unc0ver یک به روزرسانی طی چند روز آینده برای رفع آن‌ها منتشر می‌کند. اگر ثبات گوشی برای شما خیلی مهم است، پیشنهاد می‌کنم منتظر عرضه حداقل ۱-۲ آپدیت دیگر از این جیلبریک باشید.

توجه داشته باشید که Unc0ver 4.0 فقط از A12 و A13 پشتیبانی می‌کند و دستگاه‌های قدیمی‌تر را با آن نمی‌توانید جیلبریک نمایید. برای آیفون X و دستگاه‌های قدیمی‌تر می‌توانید از جیلبریک Checkra1n استفاده نمایید و به همین دلیل تیم Unc0ver روی این دستگاه‌ها کار نکرده است.

 آموزش جیلبریک iOS 13 -13.3 آیفون ۱۱/پرو/مکس و XR – XS/Max با Unc0ver [ویندوز]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.