تولید انبوه هدست AR/VR اپل به پایان سال ۲۰۲۲ موکول شد

اپل ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۲ تولید انبوه هدست AR/VR خود را آغاز نکند که می‌تواند عرضه آن را تا اوایل سال ۲۰۲۳ به تعویق بیندازد. مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل این ادعا را در آخرین یادداشت خود مطرح کرده است.

این تحلیلگر معتقد است اپل تولید انبوه را برای تکمیل شدن بخش نرم افزاری، اکو سیستم و خدمات، به تعویق می‌اندازد تا قبل از عرضه عمومی همه چیز آماده باشد. این شرکت همچنین دارای استانداردهای بالاتری نسبت به رقبا است که منجر به پیچیدگی در تولید می‌گردد.

وی همچنین افزود که اپل با وجود پیچیدگی‌ها موجود، بهترین طراحی صنعتی را برای هدست AR/VR خود دارد. هدست‌های واقعیت افزوده و مجازی برای طراحی نکات بیشتری دارند، چون باید راحتی در پوشیدن نیز مد نظر قرار گیرد و اپل به دنبال پیاده سازی بهترین روش است.

کلید موفقیت در این زمینه نرم افزار، اکو سیستم و خدمات است. اپل هدست خود را برای اهداف مختلف آماده می‌کند و چالش بیشتری برای نرم افزار، اکو سیستم و خدمات، نسبت به محصولات فعلی و رقبا دارد.

قبلا گفته می‌شد اپل هدست AR/VR خود را در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ عرضه می‌کند اما ظاهرا این جدول زمانی بار دیگر تغییر کرده است.

چندین ماه پیش یک گزارش مفصل در مورد هدست واقعیت افزوده/مجازی اپل منتشر شد که می‌گفت نمایشگرهای ۸K دوگانه و دوربین‌های داخلی برای ردیابی حرکات چشم در این محصول استفاده می‌شوند. در بیرون، این هدست دارای بیش از ۱۲ دوربین خواهد بود که دوربین‌های داخلی و خارجی با کمک یکدیگر، محتوای دنیای واقعی و مجازی را با یکدیگر ترکیب می‌کنند و به کاربر نمایش می‌دهند.

یک گزارش دیگر از هدست واقعیت افزوده/مجازی اپل ادعا می‌کرد که اولین محصول این شرکت سنگین و گران خواهد بود و یک گزینه بهتر در نسل بعدی ارائه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.