گزارش کاربران: مشکلات تحریف و تغییر رنگ در صفحه نمایش آیپد مینی ۶

چندین کاربر آیپد مینی ۶ مشکلاتی را مبنی بر تحریف و تغییر رنگ در صفحه نمایش دستگاه گزارش کرده‌اند. به نظر نمی‌رسد که این مشکل به اندازه پیماییش ژله‌ای گسترده باشد، اما احتمالا به خاطر نقص تولید در یک دسته کوچک رخ داده است.

این مسئله اولین بار در انجمن Reddit مطرح شد که به گفته یکی از کاربران، نگه داشتن آیپد مینی در جهت عمودی و فشار کم روی صفحه نمایش، منجر به تحریف و تغییر رنگ صفحه نمایش دستگاه می‌شود. تغییر رنگ به خاطر فشار زیاد رخ نمی‌دهد و با یک فشار معمولی نیز پیش می‌آید.

اگر آیپد مینی ۶ دارید و می‌خواهید ببینید که این مشکل را دارد یا خیر به این ترتیب پیش بروید. دستگاه را در حالت تاریک قرار دهید و یک یادداشت خالی از برنامه Notes باز کنید (به خاطر اینکه آن را واضح‌تر ببینید). مطمئن شوید که دستگاه را در حالت عمودی گرفته‌اید و دکمه پاور در سمت راست بالا قرار دارد. بسیار ملایم روی صفحه نمایش فشار دهید و در یک نقطه خاص متوجه تحریف و تغییر رنگ زیادی خواهد شد. حدود یک اینچ پایین‌تر و سمت چپِ، گوشه‌یی بالای سمت راست دستگاه.

همچنین بخوانید:

این تغییر رنگ ناشی از فشار دادن شما روی صفحه نمایش نیست. به نظر می‌رسد به خاطر فاصله عناصر مختلف LCD پیش می‌آید. شما می‌توانید نقطه‌ای که فشار می‌دهید را تغییر دهید، اما می‌بینید که تغییر رنگ در همان منطقه رخ می‌دهد.

فردی که برای اولین بار این مسئله را مطرح کرد، یک آیپد مینی ۶ جایگزین از اپل دریافت کرد. اما این آیپد جدید هم همان مشکل را دارد. چندین مالک دیگر آیپد مینی ۶ نیز این مشکل را در صفحه نمایش دستگاه گزارش کرده‌اند.

از طريق 9to5Mac
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.