آیپد پرو ۲۰۲۲ : شارژ بی‌سیم دو طرفه و قاب پشتی شیشه‌ای

اپل روی طراحی جدیدی برای سری آیپد پرو کار می‌کند که در سال ۲۰۲۲ شاهد آن خواهیم بود. به گزارش بلومبرگ، آیپد پرو ۲۰۲۲ با یک قاب شیشه‌ای در پشت و شارژ بی‌سیم دو طرفه همراه است. در سال ۲۰۱۸ آیپد پرو با قاب پشتی آلومینومی بازطراحی شده و تا نسل فعلی هم این رویه ادامه داشته است.

اپل در حال حاضر از قاب پشتی شیشه‌ای در سری آیفون خود استفاده می‌کند و این تغییر در سری آیپد پرو هم محتمل به نظر می‌رسد. استفاده از پنل شیشه‌ای اپل را قادر می‌سازد که امکان شارژ بی‌سیم را به آیپد اضافه کند. علاوه بر این، احتمالا آیپد پرو از شارژ بی‌سیم دو طرفه پشتیبانی می‌کند. این یعنی شما می‌توانید با استفاده از باتری آیپد پرو ۲۰۲۲ ، دستگاه‌های دیگر مانند آیفون، ایرپاد و اپل واچ را بی‌سیم شارژ نمایید.

نسل بعدی آیپد پرو در مراحل اولیه توسعه است و احتمال تغییر در برنامه‌های اپل وجود دارد. در حالی که شارژ بی‌سیم به یکی از ویژگی‌های رایج تلفن‌های هوشمند بدل شده اما این فناوری در داخل تبلت‌های جای خود را باز نکرده است. اصلی‌ترین دلیل این مسئله بزرگ بودن تبلت‌ها است که به راحتی روی شارژرهای بی‌سیم جای نمی‌گیرند. باید ببینیم که اپل چگونه قصد پیاده سازی این فناوری در آیپد را دارد و آیا سیم پیچ شارژ بی‌سیم مغنایسی را در مرکز آیپد قرار می‌دهد یا خیر.

بلومبرگ در گزارش خود به یک آیپد مینی بازطراحی شده هم اشاره کرده است که در اواخر سال جاری میلادی رونمایی می‌گردد. صفحه نمیاش آیپد مینی جدید حاشیه‌های کمتری دارد و احتمالا دکمه هوم از آن حذف می‌شود. احراز هویت بیومتریک دستگاه همچنان تاچ آیدی خواهد بود و اپل آن را به دکمه پاور منتقل می‌کنند، مانند تغییری که در آیپد ایر ۲۰۲۰ داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.