آیفون ۲۰۲۱ همان آیفون ۱۳ نام گذاری خواهد شد

ما حدود دو ماه دیگر با معرفی نسل بعدی آیفون فاصله داریم. با وجود اینکه گزارشاتی مبنی بر تغییر رویه نام گذاری نسل بعدی آیفون منتشر شده بود، اما طبق ادعای Economic Daily News، سری آیفون ۲۰۲۱ همان آیفون ۱۳ نام خواهد داشت.

طبق نظرسنجی انجام شده از سوی SellCell، تقریبا از هر ۵ نفر، یک نفر معتقد است که عدد ۱۳ می‌تواند بدشانسی به همراه داشته باشد و شاید این بتواند دلیلی برای استفاده نکرده از عدد ۱۳ در سری آیفون باشد. اما طبق گزارش روزنامه چینی Economic Daily News اپل به خاطر خرافات نام گذاری آیفون را تغییر نخواهد داد و ما امسال شاهد آیفون ۱۳ خواهیم بود.

البته برخی باور دارند که به خاطر تغییرات نسبتا کم در نسل بعدی آیفون، این محصول می‌تواند آیفون ۱۲s نام گذاری شود و حتی در نظرسنجی SellCell بعضی از کاربران نام آیفون ۲۰۲۱ را ترجیح می‌دادند.

در این گزارش گفته شده همان ترکیب سال گذشته را در سری آیفون ۱۳ شاهد خواهیم بود. این یعنی ما شاهد آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس خواهیم بود.

همچنین بخوانید:

طبق سایر شایعات و اخبار، سری آیفون ۱۳ از سیم پیچ‌های بزرگتری برای شارژ بی‌سیم استفاده خواهد کرد که بتواند ویژگی شارژ بی‌سیم معکوس را به همراه داشته باشد. همچنین بریدگی بالای صفحه نمایش این نسل نسبت به نسل قبلی کوچکتر خواهد بود.

علاوه بر این‌ها، اپل در سال جاری میلادی از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی در مدل‌های پرو آیفون ۱۳ استفاده خواهد کرد. همچنین دوربین نسل بعدی آیفون بهبود قابل توجهی را تجربه خواهد کرد و باتری بزرگتری را در این محصولات شاهد خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.