آیفون ۲۰۲۰ : تاچ آیدی تمام صفحه و آیفون SE 2

ما اخبار و شایعات بسیاری در مورد آیفون ۱۱، آیفون XI یا هر اسم دیگری که دارد، شنیده‌ایم و سعی شده تمامی آن‌ها در مجموعه اپل خوره پوشش داده شود. اما بگذارید کمی به دورتر نگاه کنیم و حالا شایعاتی را در مورد آیفون ۲۰۲۰ مطالعه کنیم.

طبق گفته تحلیلگر Barclays، آقای Blayne Curtis و همکارانش، آیفون ۲۰۲۰ احتمالا یک ویژگی قدیمی خواهد داشت اما به شکلی دیگر؛ تاچ آیدی. اپل عادت به برگشت به عقب ندارد، طبق فلسفه این کمپانی وقتی فیس آیدی جایگزین تاچ آیدی شده قطعا تغییر خوبی است و دلیلی به بازگشت به عقب وجود ندارد.

اما از زمانی که اپل به تکنولوژی تشخیص چهره روی آورده، فناوری سنسورهای اثر انگشت درون صفحه نمایش پیشرفت داشته‌اند و اپل شاید فلسفه همیشگی خود را کنار بگذارد و به آن بازگردد اما بسیار متفاوت‌تر از آنچه که در گذشته دیده‌ایم. همیشه اغلب کاربران برای ثبات اپل در تصمیم‌هایش آن‌ها را ستایش می‌کنند. اگرچه در برخی موارد نیز موافق اپل نیستند.

به گفته این تحلیلگر تاچ آیدی تمام صفحه خواهد بود و اثر انگشت کاربر از هر جای صفحه نمایش قابل شنسایی است. جدای از آن تمامی آیفون‌های ۲۰۲۰ مجهز به ۵G خواهند شد.

این تحلیلگر به آیفون‌های سال ۲۰۱۹ نیز پرداخته است. به گفته وی لمس سه بعدی در آیفون‌های ۲۰۱۹ حذف می‌شوند، ادعایی که ما در گذشته نیز از منابع دیگر شنیده‌ایم. این تغییر را از رفتار اپل نیز می‌توان مشاهده کرد، علاقه کمتر به توسعه قابلیت‌های لمس سه بعدی و نبود آن در آیفون XR از جمله این رفتارها هستند.

همچنین گفته شده طبق اطلاعات زنجیره تامین اپل، باید در سال ۲۰۲۰ منتظر آیفون SE 2 باشیم. آیفون SE 2 همانند آیفون ۸ خواهد بود. البته مشخص نیست که ما سخت افزار آیفون ۸ را در قاب یک آیفون ۵ خواهیم دید یا سخت افزار آیفون XS را در قاب یک آیفون ۸ می‌بینیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.