جدا کردن محافظ صفحه نمایش؛ تبلیغ جدید اپل برای آیفون SE 2020

اپل برای تبلیغات‌های خلاقانه و عجیب خود شناخته شده است. این کمپانی آگهی جدیدی را برای آیفون SE 2020، که به تازگی معرفی شده، ارائه داده است. این تبلیغ کوتاه یک فرد را نشان می‌دهد که در حال کندن برچسب محافظ آیفون SE 2020 است.

بسیار از ما از کندن برچسب محافظ روی صفحه نمایش تلفن‌های همراه لذت می‌بریم. اپل هم از این موضوع ایده برداری کرده و در تبلیغ جدیدش یک فرد به آرامی در حال انجام این کار است. روی این ویدیو ویژگی‌های کلیدی آیفون SE 2020 هم درج می‌شوند.

از نظر مشخصات آیفون SE جدید از نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD رتینا با تراکم پیکسلی ۳۲۶ppi بهره می‌برد. در بالا و پایین این گوشی حاشیه‌های بزرگی برخلاف آیفون X و آیفون ۱۱ وجود دارد. خبری از ناچ در آیفون SE جدید نیست چون این گوشی فیس آیدی ندارد و از تاچ آیدی برای احراز هویت بیومتریک بهره می‌برد. این گوشی دارای تراشه A13 می‌باشد، همان تراشه قدرتمندی که در سری آیفون ۱۱ هم استفاده شده است.

در آیفون SE 2020 از یک دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده، دوربینی که در آیفون XR هم شاهد آن بوده‌ایم. این یعنی شما با یک سنسور با دیافراگم f/1.8 و پیکسل‌هایی به اندازه ۱.۴um روبرو هستید. با وجود سیستم دوربین تکی، آیفون SE از حالت پرتره بهره می‌برد و این ویژگی در دوربین جلو عقب در دسترس است.

همچنین بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.