در جعبه آیفون ۱۲ آداپتور شارژر و EarPods حضور ندارند!

تحلیلگر صاحب نام اپلی، مینگ-چی کو، در آخرین یادداشت خود گفته که در جعبه آیفون ۱۲ خبری از آداپتور شارژر یا EarPods نیست. ادعایی که تحلیلگر بارکلیز هم به تازگی کرده است. درحالی که شایعات گذشته به نبود EarPods در جعبه آیفون ۱۲ اشاره داشتند، حالا تعداد گزارشاتی که حذف آداپتور شارژ را تایید می‌کنند هم در حال افزایش است.

تحلیلگران معتقدند که اپل قصد فروش یک آداپتور ۲۰W USB-C به عنوان وسیله جانبی اختیاری را دارد. در حالی که بسیاری از تولید کنندگان اندرویدی هندزفری را از جعبه‌های خود حذف کردند، اما اپل می‌تواند اولین تولید کننده صاحب نام باشد که آداپتور شارژ را حذف می‌کند.

کو می‌گوید که اپل می‌خواهد سری آیفون ۱۲ را با همان قیمت سری آیفون ۱۱ بفروشد. با این حال با وجود تراشه قدرتمندتر، ۵G و سایر پیشرفت‌ها اپل قصد کاهش هزینه در مسائل دیگر همانند شارژر را دارد تا به رسیدن به هدف کمک کنند.

اگر اپل چنین تصمیمی را بگیرید قطعا با سیلی از انتقادات مواجه خواهد شد، با این حال ساکنین کوپرتینو با تصمیمات جسورانه غریبه نیستند. این حرکت اپل می‌تواند راه را برای تولید کندگان اندرویدی هم باز کند. همچنین این تغییر ممکن است منجر به گسترده شدن استفاده از شارژر بی‌سیم شود که از زمان آیفون X به سری آیفون اضافه شد.

همچنین بخوانید:

از طريق MacRumors
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.