آیفون ۱۱ در ۲۹ شهریور عرضه می‌شود؟

رئیس شرکت مخابراتی ژاپنی سافت‌بنک، کن مییاوچی، در کنفرانس اخیر خود به طور تصادفی زمان عرضه آیفون ۱۱ را لو داده است.

دولت ژاپن اخیرا قانونی را درباره تجارت از راه دور تصویب کرده که از ۹ مهر لازم الجرا است. با این قانون جدید، اپراتورهای ژاپنی باید بسته‌های تماس و داده‌ها را به صورت جداگانه عرضه کنند. در حال حاضر اپراتورهای ژاپنی بسته‌های تماس و اینترنت را همراه با هم در کنار یک تلفن هوشمند پرچمدار عرضه می‌کنند.

در طول کنفرانس، فردی از رئیس سافت‌بنک پرسید که این اپراتور در رابطه با آیفون ۱۱ که در اواسط سپتامبر عرضه می‌شود چه برنامه‌ای دارد، چون که اولین روز ماه بعد از عرضه آیفون ۱۱ این قانون اجرایی می‌شود.

مییاوچی در پاسخ گفت که وی در تعجب است که سافت بانک باید در طی ده روز چه کاری را انجام دهد. البته وی سریعا عقب نشینی کرد  و گفت که نباید چنین حرفی را می‌زد. ده روز قبل از ۱ اکتبر می‌شود ۲۰ سپتامبر که مطابق است با ۲۹ شهریور ماه.

این گفته مطابق انتظارات ما است. چون که پیش بینی میشد کنفرانس اپل در ۱۹ شهریور برگزار شود و پیشفروش دستگاه در ۲۲ شهریور آغاز گردد. اینکه ۱۰ روز بعد از معرفی، عرضه آغاز شود منطقی است.

سری آیفون ۱۱ دارای سیستم دوربین سه گانه، باتری بزرگتر، شارژر بی‌سیم معکوس و تراشه A13 اپل است. طبق شایعات لنز سوم یک لنز سوپر واید است. همچنین انتظار می‌رود که لمس سه بعدی از این دستگاه حذف شود و موتور Taptic جدید با بازخورد بهتر، در این دستگاه استفاده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.