آیپد-مک بوک هیبرید ۲۰ اینچی اپل با کیبورد لمسی

شایعه شده که اپل به دنبال توسعه یک مک بوک پرو و آیپد هیبریدی است که کیبورد فیزیکی و ترکپد در آن  حذف می‌شوند. شایعات قبلی حاکی از آن بود که این دستگاه می‌تواند با صفحه نمایش ۴K همراه باشد که در حالت تا شده بخشی از آن کیبورد می‌شود. هنگامی که به صورت کامل باز باشد نیز، این دستگاه می‌تواند به عنوان یک مانیتور استفاده گردد.

مارک گورمن از بلومبرگ نیز تایید کرده که سازنده آیفون در حال کار روی یک دستگاه تاشو با صفحه نمایش ۲۰ اینچی دوگانه است. اگرچه گورمن گفته که این دستگاه می‌تواند دارای کیبورد فیزیکی یا مجازی باشد، اما منابع او می‌گویند که گزینه دوم محتمل‌تر است.

این ادعا گفته‌های هفته گذشته راس یانگ، تحلیلگر DSCC را تایید می‌کند که اظهار داشت اپل با تامین کنندگان برای تولید یک نوت بوک با صفحه نمایش تاشو در حال مذاکره است. وی در گزارش خود گفته بود که زمانی که این محصول باز باشد، می‌توان از آن به عنوان یک مانیتور با کیبورد اکسترنال استفاده نمود و همچنین دارای وضوح ۴K یا بالاتر است. با این حال یانگ مدعی است که این محصول تا سال ۲۰۲۵ یا نهایتا ۲۰۲۷ روانه بازار می‌شود. همچنین راس درگزارش خود ادعا نمود که اپل برنامه خود برای عرضه یک آیفون تاشو را در سال ۲۰۲۵ به تعویق انداخته در صورتی که قبلا شایعات سال ۲۰۲۳ را برای عرضه آن محتمل می‌دانستند.

در حال حاضر سامسونگ با سری‌های گلکسی Z Flip و گلکسی Fold خود، بر بازار دستگاه‌ها با صفحه نمایش تاشو حکمرانی می‌کند. آیا فکر می‌کنید زمانی که اپل دستگاه با صفحه نمایش انعطاف پذیر عرضه کند، می‌تواند رقبا را کنار بزند؟ نظراتان در مورد آیپد-مک بوک هیبرید چیست؟ در نظرات با ما در ارتباط باشید.

پ.ن: تصویر قرار گرفته در بالا از Lenovo ThinkPad X1 Fold می‌باشد.

از طريق Power On
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.