آیا آیفون ۱۱ در دستان مدیر عامل فاکسکان دیده شده است؟

ما در اردیبهشت هستیم و تا شهریور ماه انتظار نمی‌رود که از آیفون جدید رونمایی شود. But Ben Geskin که برای طرح‌های مفهومی متعددش برای آیفون شناخته شده است، در توییتی یک عکس را منتشر کرده که گمان می‌کند آیفون ۱۱ است. عکس از تری گو، مدیر عامل فاکسکان بود. همانطور که می‌دانید فاکسکان تولید کننده اصلی آیفون است و مونتاژ اکثر آیفون‌های تولیدی بر عهده این کارخانه است. اگر قرار باشد افرادی به نمونه اولیه آیفون ۱۱ دسترسی داشته باشند، قطعا تری گو یکی از آن‌ها است. مدیرعامل فاکسکان در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده است که در آن یک گوشی هوشمند مشکوک در دستش دیده می‌شود. این تلفن هوشمند در ثانیه ۴۵ و ۱:۱۵ دیده می‌شود. شما همچنین می‌توانید یک تصویر ثابت از آن را در پایین مطلب مشاهده کنید.

دوربین عقب این دستگاه با آنچه که ما در آیفون XS و آیفون XS Max دیده‌ایم متفاوت است. ماژول دوریبن تقریبا مربعی است، همان چیزی که ما در شایعات آیفون ۱۱ شنیده‌ایم. اما در واقع طبق گفته بعدی خود Geskin این دستگاه همان آیفون XS است که قاب دارد! این قاب از تولیدات شرکت Casetify است که مدیرعامل فاکسکان از آن استفاده کرده است. به هر حال به نظر می‌رسد که خبری از آیفون ۱۱ در دست تری گو نبوده است.

البته با اینکه مدت نسبتا زیادی تا معرفی نسل بعد آیفون مانده است، اما درز اطلاعات در این فاصله زمانی در گذشته نیز رخ داده است. مینگ-چی کو حدود ۷ ماه قبل از معرفی آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X (که در همه رسانه‌ها آیفون ۸ نامیده میشد) اطلاعات زیادی را همانند اندازه صفحه نمایش، رم، حافظه ذخیره سازی، دوربین جلوی انقلابی و نبود تاچ آیدی را در مورد این دستگاه به درستی منتشر کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.