ایرپاد ۳ به زودی رونمایی و عرضه می‌شود

نسل سوم ایرپاد یا همان ایرپاد ۳ در ماه سپتامبر و کنار سری آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ رونمایی نشد. با این حال، گزارشات جدید نشان می‌دهد که ایرپاد ۳ در راه است و قبل از پایان سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه آن خواهیم بود.

به گزارش دیجی تایمز، طبق برنامه اپل، نسل سوم ایرپاد تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. شایعات حاکی از آن است که ایرپاد ۳ در حال حاضر به تولید انبوه رسیده و اپل برای عرضه آن قبل از پایان سال ۲۰۲۱ آماده است.

همچنین بخوانید:

انتظار می‌رود که نسل سوم ایرپاد تغییرات قابل توجهی را داشته باشد. طراحی آن‌ها با الهام از ایرپاد پرو به روز شده است. با این حال برخی از ویژگی‌های نسخه پرو برای تمایز آن و کنترل قیمت، حضور ندارند. در حال حاضر مشخص نیست که این ایرپاد دارای سری سیلیکونی است یا خیر، چون رندرها و تصاویر منتشر شده، هر دو حالت را نمایش داده‌اند.

اپل فقط برای معرفی اولین نسل ایرپاد، طی یک رویداد به این محصول پرداخت. ایرپاد پرو در سال ۲۰۱۹ طی یک کنفرانس مطبوعاتی معرفی شد. به همین خاطر انتظار می‌رود که ایرپاد ۳ نیز به همین روش در هفته‌های آتی معرفی شود. گفته می‌شود اپل در اواخبر اکتبر یا نوامبر یک رویداد برگزار می‌کند و شاید هم ایرپاد ۳ در آن معرفی و پس از آن، عرضه گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.