اگر ایرپاد سیمی در جعبه سری آیفون ۱۳ می‌خواهید، پارت نامبر فرانسه بخرید

با توجه به اینکه محصولات اپل در سرتاسر دنیا به فروش می‌رسد، این کمپانی مجبور است گاها سیاست‌های خود را برای مطابقت با قوانین محلی تغییر دهد. این تغییر قانون ممکن است فقط شامل کشور خاصی شود و به سایر نقاط جهان ارتباطی ندارد. مانند قراردادن ایرپاد سیمی درون جعبه آیفون ۱۳ .

در حالی که مدتی است اپل، ایرپاد سیمی را از جعبه آیفون حذف کرده است، اما باید در فرانسه برعکس عمل کند. اما چرا؟ به خاطر صدمات احتمالی ناشی از فرکانس‌های رادیویی!

اپل سال گذشته با عرضه سری آیفون ۱۲، ایرپاد سیمی را از جعبه حذف کرد اما قانون گذاران فرانسه معتقد هستند که استفاده از هدفون سیمی، خطر جذب احتمالی فرکانس‌های رادیویی را کاهش می‌دهد؛ چون کاربر دیگر نیاز نیست که تلفن هوشمندش را نزدیک سر قرار دهد. به همین خاطر فروشندگان گوشی‌های هوشمند مانند اپل باید این هدفون را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

همچنین بخوانید:

البته اپل برای کاهش این خطر از سنسور استفاده می‌کند که آیفون قرار گرفتن در کنار سر صاحبش را تشخیص دهد. تا زمانی که تلفن در این محدوده باشد، خروجی فرکانس‌های رادیویی کاهش می‌یابد.

بنابراین اگر می‌خواهید در کنار آیفون ۱۳ خود یک ایرپاد سیمی هم دریافت کنید، باید پارت نامبر فرانسه را خریداری نمایید که البته از دو سیم کارت فیزیکی پشتیبانی نمی‌کند.

از طريق MacRumors
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.