اپل واچ سری ۷ یک ویژگی مخفی دارد که امکان استفاده از آن را ندارید!

اپل واچ سری ۷ یک ماژول جدید مخفی دارد که امکان انتقال داده‌های بی‌سیم ۶۰.۵ گیگاهرتزی را فراهم می‌کند که برای اولین بار در پرونده‌های کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا دیده شده است.

با این حال این ماژول جدید برای کاربران معمولی در دسترس نیست. این ماژول فقط با یک داک مغناطیسی مخصوص کار می‌کند و احتمالا اپل در حال آزمایش آن می‌باشد، اما مشخص نیست که هدف نهایی این کمپانی چیست.

پرونده کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا شماره مدل داک را A2687 اعلام کرده که ازطریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

همچنین بخوانید:

در حال حاضر کاربرد این ماژول مخفی برای کاربران اپل واچ سری ۷ نامشخص است. ممکن است اپل برای اهداف آزمایشی آن را تعبیه کرده و اصلا برای کاربران در نهایت فعال نشود. این اولین باری نیست که غول فناوری کورپتینویی چنین کاری را انجام می‌دهد.

تمامی مدل‌های اپل واچ که تا کنون عرضه شده‌اند، دارای یک پورت فیزیکی عیب یابی هستند اما هنوز هم از آن استفاده نشده است. احتمال دارد این ماژول جدید برای ارتباط با آیفون بعدی باشد که طبق شایعات بدون پورت است.

البته فعلا خبری از اپل واچ سری ۷ نیست و اپل مشخصات چندانی از آن ارائه نداده است و در رویداد گذشته خود نسبتا کوتاه به آن پرداخت. حتی مشخص نیست که اولین اپل واچ سری ۷ چه زمانی به دست کاربران می‌رسد. باید منتظر بمانید که این محصول در بازار عرضه شود و سپس با کالبد شکافی آنچه که در آن حضور دارد را می‌بینیم و اطلاعات بیشتری کسب می‌کنیم. با ما همراه باشید.

از طريق MacRumors
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.