سال ۲۰۲۰: مک بوک پرو ۱۴.۱ اینچی ، آیپد مینی با صفحه نمایش میکرولد و آیمک پرو جدید

مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور اپلی یادداشت جدیدی را منتشر کرده است. در این یادداشت کو برنامه اپل برای ادامه سال را تشریح کرده و گفته که اپل ممکن است ۶ دستگاه با صفحه نمایش مینی-لد عرضه کند. مک بوک پرو ۱۴.۱ اینچی یکی از دستگاه‌هایی است که کو در گزارش به آن اشاره داشته است.

اپل در سال ۲۰۱۹ مک بوک پرو ۱۶ اینچی را جایگزین مک بوک پرو ۱۵ اینچی کرد. حالا در سال ۲۰۲۰ آن‌ها قصد دارند که مک بوک پرو ۱۳.۳ اینچی را با مک بوک پرو ۱۴.۱ اینچی جایگزین نماید. انتظار می‌رود که مک بوک پرو جدید با مجیک کیبورد، همانند نسخه ۱۶ اینچی، عرضه شود و دارای صفحه نمایش mini-LED باشد.

جالب اینجاست که اپل همچنین قصد دارد محصولات دیگری را با صفحه نمایش مینی-LED به بازار عرضه کند. این محصولات شامل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی، آیمک ۲۷ اینچی، آیپد ۱۰.۲ اینچی، مک بوک پرو ۱۶ اینچی، آیمک پرو و یک آیپد مینی با سایز ۷.۹ اینچی است. به بیان دیگر اپل در اکثر دستگاه‌هایش جدیدش از صحفه نمایش مینی-لد استفاده خواهد کرد.

کو همچنین در گزاش خود گفته که اپل سرانجام آیمک پرو را به روزرسانی می‌کند. نسخه قبلی iMac Pro در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و بر اساس این گزارش نسل بعدی آن در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. به گفته کو ویروس کرونا تاثیری در زمان بندی عرضه محصولات مینی‌لد ندارد.

صفحه نمایش مینی-لد از نمایشگرهای اولد استفاده شده در آیفون ۱۱ پرو و اپل واچ بهتر است. صفحه نمایش LED از LEDـهای کوچک تشکیل می‌شود اما صفحه نمایش مینی-لد از هزاران نور پس زمینه کوچک بهره می‌برد. صفحه نمایش‌های مینی-لد نسبت به اولد کنتراست بالاتر، روشنایی بالاتر، کارآمدتر و احتمال سوختگی کمتری دارند.

پ.ن: تصاویر قرار داده شده از یک طرح مفهومی است.

همچنین بخوانید:

از طريق 9to5Mac
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.