آیفون‌های ۲۰۲۰ در سایز‌های ۴.۷، ۵.۴، دو ۶.۱ و ۶.۷ اینچی عرضه می‌شوند

در یادداشت TF International Securities گفته شده که اپل قصد عرضه پنج مدل آیفون جدید را در سال ۲۰۲۰ دارد. پیش بینی که از سوی مینگ-چی کو انجام شده و معتبر به نظر می‌رسد.

در این گزارش کو گفته است که اپل در نیمه اول سال ۲۰۲۰ آیفون SE 2 را با نمایشگر ۴.۷ اینچی به بازار عرضه می‌کند. آیفون‌های بعدی که همگی دارای صفحه نمایش اولد هستند، پس از آن معرفی و عرضه می‌گردند. سری آیفون‌های ۲۰۲۰ با یک آیفون ۵.۴، دو آیفون ۶.۱ و یک ۶.۷ اینچی تکمیل می‌شوند.

تا آنجایی که به ۵G مربوط می‌شود، هر چهار مدل رده بالای آیفون‌های ۲۰۲۰ از ۵G پشتیبانی می‌کنند و مجهز به کوالکام X55 هستند. با این حال، در دسترس بودن Sub-6G بستگی به منطقه‌ای دارد که گوشی در آن استفاده می‌شود. ما در ادامه لیست آیفون‌های ۲۰۲۰ در کنار مشخصاتشان را داریم:

  • آیفون SE 2 با صفحه نمایش LCD و اندازه ۴.۷ اینچ، دوربین تکی و بدون ۵G
  • آیفون ۱۲ با صحفه نمایش اولد ۵.۴ اینچی، پشتیبانی از ۵G و دوربین دوگانه
  • آیفون ۱۲ با صفحه نمایش اولد ۶.۱ اینچی، پشتیبانی از ۵G و دوربین دوگانه
  • آیفون ۱۲ پرو با صفحه نمایش اولد ۶.۱ اینچی، پشتیبانی از ۵G و دوربین سه گانه
  • آیفون ۱۲ پرو مکس با صفحه نمایش اولد ۶.۷ اینچی، پشتیبانی از ۵G و دوربین سه گانه

انتظار می‌رود که آیفون با پشتیبانی از شبکه mmWave در ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن، کره و انگلستان به فروش برسد. به احتمال زیاد اپل ممکن است عملکرد Sub-6G را در مناطقی که ۵G در دسترس نیست یا ضریب نفوذ قابل توجه نیست، حذف نماید که این کار به کاهش هزینه‌های تولید نیز منجر خواهد شد.

لازم به ذکر است که انتظار می‌رود آیفون SE 2 نشانه‌های طراحی آیفون ۸ را داشته باشد. علاوه بر این، دستگاه به صحفه نمایش ۴.۷ اینچی، دکمه هوم با تاچ آیدی، و تراشه A13 و رم ۳ گیگابایت مجهز شده است. همچنین این آیفون از دوربین تکی بهره می‌برد.

بخوانید:

منبع MacRumors
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.