نسل بعدی آیفون SE با ۵G و پردازنده سریعتر، در سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

مینگ-چی کو، تحلیلگر صاحب نام اپل، معتقد است که نسل بعدی آیفون SE در نیمه اول سال ۲۰۲۲ رونمایی می‌شود. از ویژگی‌ها مهم آیفون SE 2022 می‌توان به پشتیبانی از ۵G و پردازنده سریع‌تر اشاره داشت.

شایعات حاکی از آن است که اپل می‌تواند اسکنر تاچ آیدی را با صفحه نمایش آیفون SE 2022 ادغام کند اما کو می‌گوید که نسل بعدی آیفون SE، طراحی نسل فعلی را حفظ خواهد کرد. ظاهرا تغییرات اساسی در طراحی آیفون SE، در سال ۲۰۲۳ رخ خواهد داشت و اپل از یک صفحه نمایش با سوراخی پانچ مانند استفاده خواهد کرد.

اگر اپل پشتیبانی از ۵G را به آیفون SE 2022 اضافه کند، احتمالا تبدیل به کوچکترین تلفن هوشمند ۵G دنیا تبدیل می‌گردد. در حال حاضر آیفون ۱۲ مینی کوچکترین پرچمدار، با پشتیبانی از ۵G در بازار گوشی‌های هوشمند است.

همچنین ببینید:

کو در یادداشت خود به دوربین نسل بعدی آیفون SE اشاره نکرده است و مشخص نیست که آیا اپل از همین دوربین تکی استفاده می‌کند و یا ما شاهد دوربین دوگانه خواهیم بود.

پشتیبانی از ۵G در آیفون SE 2022 می‌تواند هزینه  تولید را به طور قابل توجهی افزایش دهد. شاید اپل با اضافه کردن پشتیبانی از sub-6GHz و گذر از mmWave، بتواند کمی هزینه تولید را کنترل نماید.

از طريق MacRumors
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.