طرح کامپیوتری درز شده از آیپد پرو ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی ۲۰۲۱

دو طرح کامپیوتری منتشر شده که ادعا می‌گردد متعلق به آیپد پرو ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی نسل بعد است و در سال ۲۰۲۱ باید منتظر آن‌ها باشیم. رندرهای درز شده نشان می‌دهد که نباید انتظار تغییرات رادیکالی از نسل بعدی آیپد پرو داشته باشیم و همان زبان طراحی آیپد پرو ۲۰۲۰ در آن‌ها استفاده شده است.

در قسمت پشتی آیپد پرو ۲۰۲۱ ماژول مربع شکل دوربین به چشم می‌خورد که در آن دوربین دوگانه، اسکنر LiDAR و فلش LED جای می‌گیرند. سایر جنبه‌های طراحی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۲۰۲۱ مشابه نسل قبلی است. این شامل چهار بلندگو، دوربین TrueDepth در جلو، USB-C و پین‌ها مغناطیسی در عقب برای صفحه کلید هوشمند اپل و سایر لوازم جانبی سازگار است. دکمه پاور یا همان خاموش و روشن نیز در لبه و کنار ماژول دوربین به چشم می‌خورد.

طرح کامپیوتری آیپد پرو 2021 12.9 اینچی

برخلاف آیپد ایر ۴، خبری از تاچ آیدی در این دستگاه نیست چون از فیس آیدی بهره می‌برد. انتظار می‌رود در این تبلت از تراشه A14X بایونیک اپل و مودم ۵G (در مدل سلولار) استفاده شود.

طبق طرح کامپیوتری درز شده، آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۲۰۲۱ هیچ تغییری از نظر طراحی با نسل قبلی خود نخواهد داشت. شایعاتی مبنی بر استفاده اپل از نمایشگر مینی‌ـلد در آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۲۰۲۱ منتشر شده اما این چیزی نیست که بتوان طبق این طرح کامپیوتری تایید یا رد کرد. پیش بینی می‌شود که اپل در ماه مارس یا آوریل سری آیپد پرو ۲۰۲۱ را معرفی کند. در سال ۲۰۲۰ نیز اپل در ماه آوریل از آیپد پرو جدید رونمایی کرد.

در گزارشی که اخیرا منتشر شده ادعا گردید که آیپد پرو ۲۰۲۱ ضخامت بیشتری دارد که رندر درز شده نمی‌تواند آن را تایید کند.

طرح کامپیوتری یا همان CAD آیپد پرو ۱۱ اینچی نیز منتشر شده است. درست مانند آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی، این آیپد کوچک‌تر نیز تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد. طبق شایعات ابعاد این آیپد برابر است با ۲۴۵.۷۴x 176.61×5.90.

طرح کامپیوتری آیپد پرو 2021 11 اینچی

از طريق 91Mobiles MySmartPrice
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.