آیفون ۲۰۲۰ ؛ طراحی جدید، ۵G، دوربین ارتقا یافته، مکان یابی بهتر در فضای بسته

چیزی به رویداد ۱۰ سپتامبر اپل نمانده و ما در ۱۹ شهریور شاهد رونمایی از نسل جدید آیفون خواهیم بود. مینگ-چی کو، تحلیلگر صاحب نام اپل، پیش بینی‌هایی را در مورد آیفون ۲۰۲۰ انجام داده است. به گفته وی آیفون ۲۰۲۰ دارای باند فوق سریع رادیویی است که مکان یابی در داخل خانه را بهبود می‌بخشد و در ردیاب اپل نیز استفاده خواهد شد.

کو معتقد است که اپل در آیفون ۲۰۲۰ شکل دستگاه را تغییر می‌دهد و پشتیبانی از ۵G  را اضافه می‌کند. از سایر تغییرات می‌توان به دوربین بهبود یافته اشاره کرد. کو به صراحت تغییر شکل آیفون ۲۰۲۰ را شرح نداده است. با این حال برای تغییرات دوربین پشتیبانی از سنسور زمان پرواز (ToF) را ذکر کرده که برای واقعیت افزوده بسیار کابردی است.

این تحلیلگر مدعی است که اپل آیفون را در دو سایز ۵.۴ و ۶.۷ عرضه می‌کند و این دو اندازه جایگزین آیفون ۵.۸ و ۶.۵ اینچی خواهند بود. متاسفانه در آیفون‌های ۲۰۱۹ خبری از پشتیبانی از ۵G نیست و اپل این ویژگی را برای آیفون ۲۰۲۰ رزرو کرده است. ممکن است نبود ۵G باعث شود بسیاری از کاربران آیفون ۲۰۱۹ را خریداری نکنند و تا سال آینده منتظر آیفون جدید باشند.

کو همچنین گفته که اپل برای اضافه کردن فناوری باند فوق سریع رادیویی، طراحی آنتن را تغییر خواهد داد. همچنین در گزارش دیگری داشتیم که آیفون‌های سال آینده از تاچ آیدی و فیس آیدی به صورت همزمان بهره می‌برند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.