آیفون ۱۲ پرو در سال ۲۰۲۰ با ۶ گیگابایت رم معرفی خواهد شد

اپل چند ماه پیش آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس را معرفی کرد. کمی پس از معرفی، موج گزارشات و شایعات برای آیفون ۱۲ یا هر اسمی که آیفون ۲۰۲۰ خواهد داشت، شروع شد. البته حتی قبل از عرضه آیفون ۱۱ هم ما شایعاتی درباره آیفون ۲۰۲۰ داشتیم. تحلیلگر بارکلیز، Blayne Curtis، انتظارات خود را برای آیفون ۲۰۲۰ منتشر کرده است.

این تحلیلگر اخیرا به چین سفر کرده و با افرادی که با زنجیره تامین اپل در ارتباط هستند، ملاقات کرده است. طبق این گزارش آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس به ۶ گیگابایت رم مجهز هستند، در حالی که آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس دارای ۴ گیگابایت رم می‌باشند. علاوه بر این در این گزارش اشاره شده که آیفون‌های ۲۰۲۰ از ۵G پشتیبانی می‌کنند و همچنین دوربین پشتی آن‌ها دارای فناوری سنجش سه بعدی است.

اکثر تحلیلگران بر این باورند که مدل پایه آیفون ۱۲ با ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد و دارای فناوری ۵G هستند. در این گزارش ذکر نشده که آیا آیفون ۱۲ از شبکه mmWave یا sub-6GHz و یا از هر دو پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود که اپل سال آینده میلادی ۴ مدل آیفون جدید معرفی نماید که آیفون SE 2 احتمالا یکی از آن‌ها باشد. اولین نسل آیفون SE با هدف عرضه یک گوشی قدرتمند کوچک تولید شد و قیمت نسبتا مناسبی داشت. با این حال این دستگاه مدل جدیدی نداشت و احتمالا اپل سال ۲۰۲۰ نسل بعدی آن را معرفی کند.

طبق گزارش‌های گذشته، آیفون SE 2 دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی، تاچ آیدی، ۳ گیگابایت رم و تراشه A13 است. احتمالا اپل همان برنامه زمانی همیشگی را برای آیفون‌های ۲۰۲۰ دنبال می‌کند و در شهریور ماه سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌شود. آیفون SE 2 هم در ماه مارس رونمایی می‌گردد، در حالی که تولید آن از فوریه آغاز می‌شود.

منبع MacRumors
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.