تصویر درز شده از ماکت آیپد پرو ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه

اخیرا تصویری از مدل نهایی آیپد پرو ۲۰۱۹ منتشر شده است. این تصویر طراحی آشنای آیپد را به ما نمایش می‌دهد، به جز یک سیستم دوربین سه گانه که در آن دیده می‌شود.

از طراحی این ماکت مشخص می‌باشد که دوربین سه گانه از پشت آیپد بیرون زده است. در آیفون ۱۱ پرو به خاطر استفاده از شیشه پشت یکپارچه، ماژول دوربین پشت چندان بد به نظر نمی‌رسد.

منبع این تصویر بسیار معتبر است و نمی‌توان آن را همانند تصاویر ساختگی دید. احتمالا سیستم دوربین سه گانه آیپد همانند آیفون ۱۱ پرو خواهد بود و تغییرات اندکی دارد.

از آنجایی که سری آیپد پرو سال گذشته تغییرات عمده‌ای داشت، انتظار نمی‌رود که اپل امسال تغییرات قابل توجهی را پیاده کند. ما احتمالا پیشرفت‌های روتین همانند عملکرد و صفحه نمایش بهتر را شاهد خواهیم بود، اگر چه ممکن است اپل همانند اپل واچ سری ۵ یک ویژگی جذاب به آن اضافه نماید.

تا کنون شایعات کمی درباره آیپد پرو ۲۰۱۹ داشته‌ایم، البته وجود دوربین سه گانه در گذشته نیز برای این دستگاه مطرح شده بود. اپل احتمالا ماه آینده میلادی آیپد پرو ۲۰۱۹ را در یک رویداد معرفی می‌کند، جایی که مک بوک پرو ۱۶ اینچی با صفحه نمایشی که حاشیه‌های کمتری دارد، رونمایی می‌گردد.

از آنجایی که آیپد پرو برای کاربران حرفه‌ای طراحی و تولید می‌شود، بعید می‌دانم که این گروه از کاربران علاقه‌ی زیادی برای دیدن دوربین سه گانه پشت یک دستگاه در سایز آیپد داشته باشند. نظر شما در این باره چیست؟ اپل ممکن است برای اهدافی که در زمینه واقعیت افزوده دارد از سیستم دوربین سه گانه در آیپد استفاده نماید.

منبع Sonny Dickson
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.