آیپد پرو ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه معرفی می‌شود

با توجه اخبار رسیده از تامین کنندگان چینی، آیپد پرو ۲۰۱۹ دارای یک دوربین سه گانه خواهد بود. این اولین گزارشی است که ادعا کرده آیپد پرو ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه روانه بازار خواهد شد.

آیپد پرو در حال حاضر یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه دارد. این تغییر می‌تواند یک حرکت عجیب از سمت اپل باشد که از دوربین تکی یکباره به دوربیه سه گانه روی بیاورد. علاوه بر این، استفاده از لنز تله فتو در آیپد منطقی نیست چون تقریبا کاربردی ندارد.

احتمال دارد که اپل سنسور عمق سنج و زمان پرواز را به آیپد پرو اضافه کند که ویژگی‌های مرتبط با واقعیت افزوده آن را بهبود بخشد. طبق شایعات اپل به آیفون ۲۰۲۰ دوربین زمان پرواز را اضافه خواهد کرد.

در این گزارش همچنین گفته شده آیپد ۱۰.۲ اینچی آینده با دوربین دوگانه روانه بازار می‌گردد. این شایعه نیز برای اولین بار است که مطرح می‌شود. سایت Macotakata، منتشر کننده این اطلاعات، سابقه پیش بینی خوبی در زمینه محصولات اپل را دارد اما بارها نیز شده که اطلاعات منتشر شده از سوی آن‌ها غلط بوده است.

تا کنون شایعات و اخبار زیادی در مورد آیپد پرو ۲۰۱۹ منتشر نشده است. این سری از نظر ظاهری، تغییرات اساسی را سال گذشته تجربه کرد و امسال تغییرات آن باید به قطعات داخلی مربوط باشد. اپل احتمالا در مهر ماه از آیپد پرو جدید و آیپد ۱۰.۲ اینچی خود رونمایی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.