آیفون ۱۱ با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی احتمالا آیفون ۱۱ پرو نام خواهد داشت

اپل احتمالا جانشین آیفون XS مکس را آیفون ۱۱ پرو نام گذاری خواهد کرد. منبع این خبر، اطلاعات بسیار دقیق داشته البته به طور واضح نگفته که آیفون بعدی آیفون ۱۱ پرو نام گذاری خواهد شد.

اگر اپل نسخه ۶.۵ اینچی نسل بعدی آیفون را آیفون ۱۱ پرو نام گذاری کند، مدل ۵.۸ اینچی آن نیز آیفون ۱۱ نام خواهد گرفت. نسل بعدی آیفون XR هم ممکن است آیفون XR 2019 یا حتی آیفون ۲۰۱۹ نام گیرد.

پیروی از طرح نام گذاری پرو با سایر دستگاه‌ها نیز هماهنگ خواهد بود. چون اپل در سال‌های گذشته آیپد پرو و مک بوک پرو را معرفی کرده و حضور آیفون پرو نیز می‌تواند طرح نام گذاری سری پرو را تکمیل کند.

با استفاده از پسوند پرو برای آیفون ۶.۵ اینچی، اپل ممکن است برخی از ویژگی‌های مولتی تسکینگ را به این دستگاه اضافه که آن را از نسخه ۵.۸ اینچی متمایز کند.

البته ممکن است اپل نام گذاری پرو را برای آیفون ۲۰۲۰ نگه دارد. چون آیفون ۲۰۲۰ تغییرات بیشتری دارد و آن دستگاه صفحه نمایش بزرگتر، اتصال ۵G، دوربین زمان پرواز و … را دارد.

سری آیفون ۱۱ پیشرفت‌های ملایم‌تری را تجربه خواهد کرد. از جمله این تغییرات می‌توان به تراشه A13، دوربین سه گانه، دوربین TrueDepth بهبود یافته، باتری بزرگتر و امکان شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.