آیفون ۱۱ ؛ طراحی جدید آنتن و بهبود مکان یابی در محیط بسته

مینگ-چی کو در گزارش جدیدی اعلام کرده که اپل تغییرات بزرگی را در ساختار و طراحی آنتن آیفون ۱۱ اعمال می‌کند. این تحلیلگر ادعای مشابهی را چندین ماه پیش نیز داشت.

اپل در حال تغییر دادن تکنولوژی و تامین کنندگان است. این کمپانی از یک ساختار جدید آنتن Pl استفاده می‌کند که باعث بهبود تولید و کاهش هزینه خواهد شد. اپل در آیفون‌های ۲۰۱۸ از تکنلوژی LCP برای آنتن استفاده کرد که عملکرد بی نقصی نداشت و مشکلاتی را در هنگام انتقال فرکانس بالا ایجاد می‌کرد.

با وجود ارتقا فوق‌العاده پهنای باند، تولید آنتن‌های آیفون ۲۰۱۹ تنها ۱۰ تا ۲۰ درصد برای اپل افزایش هزینه خواهد داشت. با این وجود عملکرد مکان یابی در محیط بسته نیز بهود می‌یابد.

ساختار پیچیده آنتن جدید اپل برای آیفون ۲۰۱۹ شامل یک MPI و LCP برای بالای آنتن و سه MPI برای پایین آنتن است. این تغیییر بدان معناست که Career دیگر تامین کننده اپل نخواهد بود. این کمپانی همچنین جزئی از زنجیره تامین برای اپل واچ و آیپد ۲۰۱۹ نخواهد بود.

این تغییر موقتی خواهد بود، اپل در سال ۲۰۲۰ به فناوری LCP برمی‌گردد چون برای عرضه آیفون ۵G به آن نیاز دارد.

در پایان کو به این مسئله اشاره کرده است که میزان فروش آیفون در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نمی‌کند. با وجود بازار فعلی گوشی‌های هوشمند، و با توجه به اینکه آیفون ۱۱ تغییرات بزرگی نخواهد داشت، این موضوع نباید تعجب آور باشد. آیفون بعدی اپل با دوربین سه گانه، دوربین سلفی بهتر، باتری بزرگتر و … معرفی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.