اپل در دادگاه باگ فیس تایم پیروز شد

چندی پیش مشخص شد که فیس تایم گروهی یک باگ بزرگ دارد. این باگ باعث میشد صدای کاربر قبل از قبول کردن تماس، برای فرد تماس گیرنده پخش شود. این باگ استراق سمع نامیده شد و یک وکیل برای شکایت از اپل دست به کار شد.

در آن زمان یک گزارش منتشر شد که وکیلی به نام لری ویلیام قربانی این باگ شده است. به گفته وی باگ فیس تایم باعث شده فرد دیگری به شهادت او گوش دهد. در نتیجه ویلیام از اپل شکایت کرد و به دادگاه رفت.

اما اپل در این پرونده پیروز بوده است و دادگاه به طور کلی این شکایت را رد نموده است. دادگاه به چند دلیل دادخواست ویلیام را رد کرد، اول اینکه او دلایل کافی برای ثابت کردن اطلاع اپل از این مشکل ارائه نداده است. همچنین دادگاه تصمیم گرفت که این باگ صوتی طبق ادعای ویلیام به طور غیر منطقی خطرناک نیست تا بتواند منجر به شکایت شود. وی همچنین نتوانسته که دلایل کافی بیاورد که باگ اپل موجب به آسیب رسیدن به وی شده است.

کمپانی اپل زمانی که متوجه این مشکل شد فیس تایم گروهی را به طور موقت غیر فعال کرد. با عرضه iOS 12.1.4 این مشکل رفع شد و فیس تایم گروهی فعال شد. در حالی این مشکل بسیار بزرگی برای اپل بود اما در حال حاضر بسیاری آن را فراموش کرده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.