آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس ، با ظرفیت ۱ ترابایت عرضه می‌شوند

ما فردا شب شاهد برگزاری رویداد California Streaming خواهیم بود و مینگ-چی کو، تحلیلگر صاحب نام اپل، انتظارات خود را از این رویداد مطرح کرده است. به گفته کو، اپل در این رویداد ۴ آیفون جدید رونمایی می‌کند؛ آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس که شاهد ظرفیت جدیدی برای حافظه داخلی نیز خواهیم بود.

کو معتقد است که اپل آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس را با ظرفیت ۱ ترابایت نیز عرضه می‌کند. مسئله‌ای که چندین بار تایید و تکذیب شده است. دانیل آیوز، تحلیلگر Wedbush نیز بارها ادعا کرده که اپل سری آیفون ۱۳ را با ظرفیت ۱ ترابایت هم عرضه خواهد کرد.

البته این ظرفیت فقط مختص مدل‌های پرو است و آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳، نهایتا ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت خواهند داشت. مدل پایه سری آیفون ۱۳ به جای ۶۴ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت خواهد داشت.

کو می‌گوید که عرضه آیفون ۱۳ تخت تاثیر کمبود قطعات سال ۲۰۲۱ قرار نگرفته و عرضه آن، مطابق برنامه معمول اپل خواهد بود. وی همچنین معتقد است که میزان فروش آیفون ۱۳ در مقایسه با آیفون ۱۲، افزایش یابد.

برای اپل واچ سری ۷، آقای مینگ-چی کو معتفد است که اپل بین ۱۴ تا ۱۶ میلیون دستگاه را در سال ۲۰۲۱ به فروش برساند. مشکلات تولید نیز رفع شده‌اند و عرضه محدود نیز تا اواخر  اکتبر حل می‌شود.

در این گزارش گفته شده که اپل با وجود معرفی ایرپاد ۳، به تولید ایرپاد ۲ ادامه می‌دهد. کو می‌گوید که اپل قیمت ایرپاد ۳ را نسبت به نسل قبلی افزایش داده، یا قیمت ایرپاد ۲ را کاهش می‌دهد. به هر حال هر دو دستگاه همچنان تولید خواهند شد.

شما می‌توانید مراسم رونمایی سری آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ را به صورت زنده مشاهده کنید.

آیفونآیفون 13آیفون 13 پروآیفون 13 پرو مکسآیفون 13 مینیآیفون 2021اپل واچاپل واچ 2021اپل واچ 7اپل واچ سری 7ایرپادایرپاد 2021ایرپاد 3