پس زمینه و والپیپر

نکته: تصاویر نمایش داده شده صرفا پیش‌نمایش می‌باشند و پس زمینه اصلی با کیفیت بسیار بالاتری هستند که برای مشاهده آن‌ها باید روی پیش‌نمایش کلیک کنید. حجم والپیپر ها به خاطر کیفیت آن‌ها بالاست، ممکن است بارگذاری آن‌ها وابسته به سرعت شما اینترنت کمی زمان‌بر باشد.

آیفون

مشاهده همه


آیپد

مشاهده همه


دسکتاپ (مک – ۴K)

مشاهده همه

 

دانلود پس زمینه ، والپیپر یا بک گراند

تغییر پس زمینه ، والپیپر یا همان بک گراند گوشی ، کامیپوتر و تبلت می‌تواند تغییر قابل توجهی در محیط سیستم عامل ایجاد کند. امروزه در اینترنت پس زمینه در موضوعات متعددی یافت می‌شود، از افراد معروف گرفته تا موارد هنری که با کیفیت‌های مختلف در دسترس شما هستند. در اپل خوره شما می‌توانید هزاران والپیپر و بک گراند را با کیفیت بالا در دسته بندی‌های مشخص مشاهده و دانلود کنید.

پس زمینه با کیفیت بالا

والپیپر و بک گراند های قرار گرفته در اپل خوره در سه دسته‌ی آیفون، آیپد و مک قرار گرفته‌اند که به ترتیب برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترها مناسب می‌باشند. کیفیت تصاویر عالی می‌باشد و به همین خاطر ممکن است اگر سرعت اینترنت شما کند باشد، دانلود آن کمی زمان ببرد. با توجه به افزایش کیفیت روز افزون صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند، استفاده از والپیپر با کیفیت بالا می‌تواند زیبایی دو چندانی به پس زمینه موبایل شما بدهد.

دسته بندی والپیپر ها

در اپل خوره برای راحتی شما تمامی تصاویر پس زمینه در دسته بندی‌های مختلف قرار گرفته‌اند که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • پس زمینه از افراد: در این دسته بندی تصاویر افرادی مشهور اعم از خواننده‌ها، بازیگران، مدل‌ها و … با کیفیت مناسب قرار می‌گیرد
  • بک گراند الگو: این تصاویر معمولا طرح‌های گرافیکی با الگوهای خاص یا تصاویر ماکرو هستند.
  • بک گراند انیمیشن: در این دسته بندی تصویرهای با کیفیت از انیمیشن و کارتون‌های مختلف و محبوب قرار گرفته‌اند
  • اپل: در این دسته بندی پس زمینه، والپیپر یا همان بک گراندهای مربوط به اپل قرار می‌گیرند. این تصاویر شامل لوگو، محصولات و طرح‌های اپل می‌شوند.
  • بک گراند بازی: دسته بندی بازی حاوی عکس‌های جذاب مناسب گوشی، تبلت و کامپیوتر از شخصیت‌ها و محیط‌های بازی است.

دانلود رایگان عکس پس زمینه

بخش پس زمینه اپل خوره مانند سایر خدمات این سایت رایگان است و شما برای دانلود هزاران عکس با کیفیت و بهینه شده برای بک گراند آیفون، آیپد، مک، گوشی سامسونگ و … هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و ترافیک مصرفی نیز نیم بها خواهد بود. برای دانلود والپیپر کافی است به دسته بندی مورد نظر خود بروید و روی عکس کلیک کنید، بعد از گذشت چند ثانیه عکس با کیفیت بالا برای شما بارگذاری می‌شود و می‌توانید آن را به سادگی دانلود نمایید.