مشکل در تولید اپل واچ سری ۷ و تاخیر احتمالی در عرضه

انتظار می‌رود قبل از پایان شهریور، اپل واچ سری ۷ در کنار سری آیفون ۱۳ معرفی شود. اگر مشتاقانه منتظر نسل بعدی اپل واچ سری ۷ هستید، یک خبر بد برای شما داریم. طبق منابع موجود در زنجیره تامین اپل، تولید اپل واچ سری ۷ به خاطر طراحی پیچیده با تاخیر مواجه شده است.

طبق این گزارش، اپل تولید محدودی را دو هفته پیش آغاز کرده که کارکنان برای رسیدن به عملکرد رضایت بخش با چالش‌های اساسی روبرو هستند. احتمالا گزارش به خاطر طراحی جدید اپل واچ آن را پیچیده می‌داند. همچنین ادعا شده که اپل تولید نسل بعدی ساعت خود را متوقف کرده است. به نظر می‌رسد مهندسان اپل می‌توانند طرح‌ها را تغییر دهند که تولید انبوه آن آسان‌تر گردد.

منابع متعدد می‌گویند که کیفیت تولید به خاطر پیچیدگی طراحی ناامید کننده است. علاوه بر این، کارکنان در خط مونتاژ به سختی می‌توانند اجزا را کنار هم قرار دهند. طبق شایعات، اپل واچ سری ۷ دارای طراحی مسطح‌تر و صفحه نمایش بزرگتر است. طراحی اپل واچ طی چند سال گذشته تغییرات بسیار کمی داشته است.

همچنین بخوانید:

احتمال دارد اپل واچ سری ۷ با قابلیت مانیتور فشار خون عرضه شود. طبق گزارش، ماژول نظارت بر فشار خون باعث برخی از مشکلات شده است. با اضافه شدن این ماژول، دستگاه نمی‌تواند استانداردهای مقاومت در برابر آب را پشت سر بگذارد و تولید را با مشکل مواجه کرده است.

با این حال سخت است که باور کنیم اپل تولید اپل واچ سری ۷ را اینقدر دیر شروع کرده است. به طور معمول تولید انبوه محصولات جدیدی که در شهریور معرفی می‌شوند در اردیبهشت آغاز می‌گردند و به مرور افزایش می‌یابد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا اپل واچ سری ۷ با تاخیر قابل توجهی عرضه خواهد شد؟

اپل واچاپل واچ 2021اپل واچ 7اپل واچ سری 7