اضافه کردن برنامه بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳ به تقویم آیفون

با پایان جام جهانی قطر ۲۰۲۲، حالا نگاه فوتبال دوستان به یک رقابت فوتبالی بزرگ دیگر است، لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳ . اولین بازی‌های دور یک هشتم نهایی آث میلان مقابل تاتنهام و پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ است که در ۲۵ بهمن ماه ساعت ۲۳:۳۰ آغاز می‌شود.

با وجود ده‌ها بازی که طول چند ماه برگزار می‌شود، پیگیری روز و ساعت بازی‌ها چندان ساده نیست. یکی از بهترین راه‌ها برای زیر نظر گرفتن بازی‌ها، افزودن برنامه بازی‌ها به تقویم پیشفرض آیفون است. در این مطلب به شما نشان می‌دهم که چگونه برنامه بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳ را به تقویم آیفون خود اضافه کنید.

چرا برنامه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳ را به تقویم آیفون اضافه کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد:

  1. به روز ماندن: با این تقویم تاریخ، ساعت و نتایج بازی‌ها را می‌توانید پیگیری کنید.
  2. برنامه ریزی: اگر از طرفداران دو آتیشه فوتبال هستید، با افزودن رویدادها به تقویم هیچ کدام از بازی‌ها را از دست نمی‌دهید. با داشتن تاریخ و زمان بازی‌ها، می‌توانید به گونه‌ای برنامه ریزی کنید که مسابقات را به صورت زنده مشاهده کنید.
  3. تنظیم یادآور: با افزودن برنامه بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳، می‌توانید یادآور تنظیم کنید که آیفون قبل از آغاز بازی و در زمان تعیین شده، به شما یادآوری کند. همچنین امکان نمایش زمان بازی‌های روز در ویجت تقویم وجود دارد.

این تقویم از منطقه زمانی پشتیبانی می‌کند. این یعنی فرقی نمی‌کند ساکن تهران باشید یا نیویورک یا هر شهر و کشور دیگر، زمان نمایش داده شده در تقویم، دقیق و بر اساس منطقه زمانی گوشی شما است. همچنین این تقویم به روز می‌شود و یعنی زمانی که مسابقات به یک چهارم برسد، تاریخ، زمان و تیم‌ها به صورت خودکار به تقویم اضافه می‌شوند. همچنین بعد از اتمام هر بازی، نتیجه آن در تقویم درج می‌شود. البته هر دو ویژگی گفته شده، در صورتی است که شما به اینترنت متصل شوید.

چگونه برنامه ۲۰۲۳ UEFA Champions League را تقویم اضافه کنیم؟

ما یک وب سایت اپلی هستیم و طبیعتا نحوه افزودن برنامه بازی‌ها به تقویم آیفون، آیپد و مک را می‌گوییم. با این حال تقریبا رویه برای اندروید و ویندوز نیز به همین سادگی است و تنها باید یک تقویم مناسب بیابید.

۱- در آیفون یا آیپد خود به این لینک  بروید و روی گزینه آبی رنگ Subscribe to Calendar بزنید.

۲- حالا روی گزینه قرمز Subscribe تپ نمایید.

۳- در مرحله بعدی می‌توانید این تقویم را شخصی سازی کنید. به طور مثال می‌توانید رویدادهای این تقویم که همان بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳ هستند را به رنگ سبز دربیاورید. وقتی تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کردید، روی گزینه Add در گوشه سمت راست بالا، بزنید.

حالا برنامه تقویم آیفون خود را باز کنید و باید اولین بازی را در ۱۴ فوریه ببینید. اگر اضافه نشده، مطمئن شوید که تقویم تازه افزوده شده، در برنامه Calendar انتخاب شده باشد.

پس از پایان رقابت‌های UEFA Champions League 2023 می‌توانید این تقویم را به راحتی حذف کنید. برای حذف روی گزینه i در کنار این تقویم بزنید و گزینه Unsubscribe را انتخاب نمایید.

Calendarتقویممبتدی