پس زمینه و والپیپر آیفون

نکته: تصاویر نمایش داده شده صرفا پیش‌نمایش می‌باشند و تصاویر اصلی با کیفیت بسیار بالاتری هستند که برای مشاهده آن‌ها باید روی پیش‌نمایش کلیک کنید.حجم تصاویر به خاطر کیفیت آن‌ها بالاست، ممکن است بارگذاری آن‌ها وابسته به سرعت اینترنت شما کمی زمان‌بر باشد.

دانلود والپیپر ، بک گراند یا پس زمینه برای آیفون و گوشی

اگر برای گوشی هوشمند خود مانند آیفون و یا سامسونگ به دنبال پس زمینه با کیفیت می‌گردید، می‌توانید آن‌ها را از وب سایت اپل خوره دریافت نمایید. در این صفحه انواع والپیپر و بک گراند ها با کیفیت بالا برای آیفون و سایر گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است.

بک گراند آیفون در دسته بندی‌های مختلف

در اپل خوره شما می‌توانید والپیپر مورد نظر خود را در دسته بندی‌های مختلف دریافت نمایید. هزاران تصویر با کیفیت برای پس زمینه موبایل در اپل خوره قرار دارند که به برخی از دسته بندی‌ها در ادامه می‌پردازیم:

  • والپیپر برند برای آیفون: در این دسته بندی تصاویر پس زمینه از برندهای مختلف در تمامی زمینه‌ها قرار می‌گیرند.
  • تصاویر حیوانات: در بخش حیوانات تصاویر زیبا، جذاب و بامزه از حیوانات مختلف وحشی و اهلی، آبزیان، پرندگان و … قرار می‌گیرد.
  • سایر: همانطور که از نام این دسته بندی پیداست، هر تصویری که در دسته بندی‌ها مختلف موجود جای نداشته باشد، در این بخش حضور دارد.
  • بک گراند سینما: در این قسمت عکس و پس زمینه‌ها از فیلم و سریال‌های مختلف تلوزیون و سینما با کیفیت بالا موجود هستند.

والپیپر برای آیفون ۱۲ ، آیفون ۱۳ و …

با توجه به کیفیت بسیار بالای پس زمینه‌های قرار گرفته در اپل خوره، آن‌ها مناسب تمامی گوشی‌های هوشمند از جمله مدل‌های مختلف آیفون هستند. فرقی نمی‌کند که شما آیفون ۴ داشته باشید یا نسل‌های جدیدتر مانند آیفون ۱۲، آیفون ۱۳ و …، تصاویر موجود در اپل خوره مناسب گوشی هوشمند شما هستند. نسبت تصاویر قرار گرفته به گونه‌ای است که به خوبی به عنوان یک والپیپر آیفون قابل استفاده می‌باشند. اگر شما نیز به دنبال یک والپیپر با کیفیت برای آیفون خود هستید، خوشحالیم که به شما کمک می‌کنیم.

پس زمینه ساده، فانتزی، مدرن و بامزه

فرقی نمی‌کند که شما به دنبال تصویر پس زمینه فانتزی باشید یا ساده، تصاویر مدرن و سه بعدی را بپسندید یا مناظر طبیعی، در میان هزاران بک گراند موجود قطعا به نتیجه دلخواه خود می‌رسید. پیشنهاد می‌کنم که حتما این صفحه ار بوکمارک کنید تا تصاویر جدیدی که به صورت مداوم اضافه می‌شوند را از دست ندهید و همیشه والپیپر جدید برای آیفون خود داشته باشید.

کیفیت، کیفیت و کیفیت!

اگر روی پیش نمایش پس زمینه مورد نظر خود بزنید، وابسته به سرعت اینترنت شما ممکن است لود تصویر کمی زمان ببرد. این مسئله صرفا به خاطر کیفیت بالای تصاویر است تا شما پس زمینه گوشی خود را با بالاترین کیفیت تجربه کنید.