آیفون ۱۳ ماه آینده با ظرفیت ۱ ترابایت معرفی خواهد شد

دانیل آیوز، تحلیلگر Wedbush، بار دیگر مدعی شده که اپل سری آیفون ۱۳ را در هفته سوم سپتامبر معرفی خواهد کرد. این تحلیلگر همچنین معتقد است که آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس با ظرفیت ۱ ترابایت همراه هستند و اسکنر LiDAR در مدل‌های غیر پرو نیز یافت می‌گردد.

طبق بررسی‌های این تحلیلگر، اپل در حال آماده سازی تولید ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون دستگاه آیفون برای نیمه دوم سال جاری میلادی است که ۳۵ تا ۴۵ درصد از این دستگاه‌ها، از خانواده آیفون ۱۳ می‌باشند. بر همین اساس، آیوز معتقد است که اپل رونمایی و عرضه را به تعویق نمی‌اندازد و ما در شهریور ماه شاهد آیفون‌های جدید خواهیم بود.

اپل معمولا آیفون‌های جدید خود را در ماه سپتامبر معرفی می‌کند، اما سال گذشته به خاطر از مشکلات ناشی از شیوع کرونا، سری آیفون ۱۲ با تاخیر رونمایی شدند.

تا کنون منبع معتبری ادعای آیوز مبنی بر ظرفیت ۱ ترابایتی برای آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس را اخیرا تایید نکرده است و گزارش‌ها موجود، برای مدت‌ها قبل هستند.

همچنین بخوانید:

در گزارش دیگری مارک گورمن از بلومبرگ، به آیفون ۲۰۲۱ پرداخته بود که طبق آن با وجود دلایل کافی برای نام گذاری نسل بعدی آیفون به اسم آیفون ۱۲s، اپل آن را آیفون ۱۳ نام گذاری می‌کند. مدل‌های پرو آیفون ۱۳ از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ProMotion با قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره می‌برند.

چندین ویژگی جدید نیز در بخش دوربین اضافه می‌شود. از جمله ضبط ویدیوهای پرتره و ProRes که انعطاف پذیری بیشتری را هنگام ویرایش دارد. سخت افزار دوربین نیز ارتقا می‌یابد چون اپل از سنسورهای بزرگتری استفاده می‌کند و لرزشگیر سنسور شیفت در تمامی مدل‌ها حضور دارد. لنز اولترا واید نیز با دیافراگم عریض‌تر با فوکوس خودکار همراه است که به بهبود عملکرد دوربین در نور کم کمک شایانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که همه مدل‌های جدید آیفون ۱۳، با باتری بزرگتری همراه باشند که منجر به افزایش عمر باتری می‌گردد. اگر آیفون ۱۳ پرو/مکس با ظرفیت ۱ ترابایت عرضه شود به نظر شما خرید آن منطقی است؟

آیفون 13آیفون 13 پروآیفون 13 پرو مکسآیفون 13 مینیآیفون 2021