نحوه مشاهده رویداد California Streaming به صورت زنده

اپل سری آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷، ایرپاد ۳ و احتماالا چند آیپد جدید را در رویداد California Streaming در ۲۳ شهریور ماه رونمایی می‌کند. اگر می‌خواهید این رویداد را همزمان با پخش اپل و به صورت زنده مشاهده کنید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

اپل چند سالی است که رویدادهای خود را به صورت پخش زنده در اختیار همگان می‌گذارد. با وجود شیوع ویروس کرونا، رویدادهای اپل در حال حاضر آنلاین برگزار می‌شوند.

رویداد California Streaming در تاریخ ۱۴ سپتامبر مصادف با ۲۳ شهریور ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌گردد. شما می‌توانید از روش‌های مختلفی به تماشای این رویداد بشینید.

همچنین بخوانید:

۱- یوتیوب

این بهترین روش برای مشاهده زنده رویداد California Streaming است چون یوتیوب در سیستم عامل‌های مختلفی در دسترس است. تا این لحظه اپل لینک پخش زنده این رویداد را در کانال یوتیوب خود قرار نداده است. هر زمانی که این صفحه مشخص و فعال شد، لینکش را در این مطلب برای شما قرار می‌دهیم. اما یوتیوب متاسفانه در ایران فیلتر است و شاید دسترسی به آن برای همه ساده نباشد. با این حال روش‌های دیگری هم وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

۲- کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز

کاربران ویندوز نیز می‌توانند رویداد را در کامیپوتر خود به صورت زنده مشاهده کنند. برای این کار از طریق مرورگر Microsoft Edge که به صورت پیشفرض در ویندوز موجود است، به این لینک مراجعه کنید.

۳- اپل تی‌وی

برای تماشای رویداد عبارت Apple events را جستجو نمایید. البته امکان استفاده از برنامه یوتیوب نیز برای این کار در اپل تی‌وی وجود دارد اما فیلترینگ سد راه شما خواهد بود.

۴- آیفون و آیپد

برای مشاهده پخش زنده رویداد California Streaming از طریق آیفون و آیپد خود به این لینک مراجعه کنید. باید سیستم عامل دستگاه شما iOS 13/iPadOS 13 و بالاتر باشد.

۵- مک

کاربران macOS نیز برای مشاهده زنده California Streaming از طریق سافاری به این لینک مراجعه نمایند.

رویداد سپتامبر