چهارمین نسخه آزمایشی macOS Catalina منتشر شد

اپل چهارمین نسخه آزمایشی macOS 10.15 Catalina را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. macOS Catalina نسل بعدی سیستم عامل دسکتاپ اپل است که در WWDC 2019 معرفی شد.

برای آپدیت به این نسخه، توسعه دهندگان ثبت شده می‌توانند از طریق برنامه System Preferences و انتخاب Software Update، به روزرسانی را انجام دهند.

از تغییرات macOS Catalina می‌توان به برنامه‌های جدید موزیک، پادکست و تلوزیون اشاره کرد. این برنامه‌ها باعث یک تغییر دیگر نیز شده‌اند، حذف آیتونز از مک! و از این پس فقط کاربران ویندوزی به آیتونز دسترسی دارند. ویژگی جدید دیگر این سیستم عامل سایدکار است که با استفاده از آن می‌توانید از آیپد به عنوان صفحه نمایش دوم استفاده نمایید.

در این نسخه آزمایشی نسبت به نسخه‌ی قبلی تغییر قابل توجهی دیده نشده است. قطعا اگر ویژگی جدید و مهمی مشخص شود به اطلاع شما خواهد رسید.

همانند همیشه نصب نسخه‌های آزمایشی به کاربران عادی توصیه نمی‌شود. از آنجایی که نسخه‌های آزمایشی دارای باگ و مشکلات مختلف هستند قطعا نصب آن‌ها روی دستگاهی که با آن به طور مداوم کار می‌کنید، مشکل ساز خواهد شد.

اپل احتمالا به زودی نیز بتای عمومی این نسخه را منتشر خواهد کرد؛ اگر قبلا برای نصب بتای عمومی ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید از این لینک ثبت نام کنید.

همچنین بخوانید: macOS Catalina با برنامه‌های جدید، استفاده از آیپد به عنوان صفحه نمایش دوم و … معرفی شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.