آموزش نصب نسخه آزمایشی عمومی iOS 13 و iPadOS 13

همانطور که به اطلاع شما عزیزان رساندیم، اپل اولین نسخه آزمایشی عمومی iOS 13 و iPadOS 13 را منتشر کرده است. این نسخه‌های آزمایشی با همان شماره ساخت دومین نسخه آزمایشی توسعه دهندگان، منتشر شده است. اگر علاقه به نصب این نسخه‌های آزمایشی دارید آموزش زیر را مطالعه کنید.

نصب نسخه آزمایشی iOS 13 و iPadOS 13

۱- از دستگاه خود بکاپ بگیرید. این کار الزامی ندارد اما برای حفاظت از اطلاعاتتان در صورت بروز مشکلات احتمالی یا بازگشت به iOS 12 کاربردی است. اگه نحوه این کار را نمی‌توانید اینجا کلیک کنید.

۲- روی این لینک کلیک کنید. اگر قبلا در برنامه تست آزمایشی نرم افزار اپل عضو شده‌اید روی گزینه Sing in بزنید. در غیر این صورت گزینه Sing up را انتخاب نمایید. از شما اطلاعات اپل آیدی خواسته می‌شود و در صورت درخواست اطلاعات تاییدیه آن را وارد کنید. سپس صفحه قوانین به شما نمایش داده می‌شود که باید گزینه Agree را انتخاب نمایید.

۳- پس از اتمام ثبت نام و وارد شدن به سایت با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که پروفایل‌ها قابل دانلود است که باید روی گزینه Download profile بزنید. این صفحه از این لینک نیز در دسترس است.

۴- در یک پنجره پاپ آپ به شما اطلاع داده می‌شود که شما در حال دانلود یک پروفایل هستید که باید روی Allow بزنید.

۵- به Settings > General >Profiles & Device Management بروید و روی پروفایل iOS 13 & iPadOS 13 Beta Software بزنید و سپس Install را انتخاب نمایید.

۶- دستگاه خود را ریست کنید و به Settings > General > Software update بروید. در این قسمت آپدیت iOS 13 و iPadOS 13 نمایش داده می‌شود که می‌توانید آن را دانلود و نصب نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.