همکاری اپل با کیم کارداشیان برای نسخه ویژه Beats Fit Pro

شاید اپل هنوز آماده رونمایی از هدفون بی‌سیم جدید خود برای رقابت با گلکسی بادز ۲ پرو نباشد اما کمپانی بیتس که یکی از زیرشاخه‌های اپل می‌باشد، فعال بوده و در تازه‌ترین اقدام خود با کیم کارداشیان همکاری کرده است.

سه نسخه رنگی جدید از Beats Fit Pro با همکاری کیم کارداشیان از هفته آینده در دسترس خواهند بود و کالکشن Kim K Special Edition نام دارند. نسخه‌های “Moon”, “Dune”, و “Earth” از ۱۶ آگوست در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد و گزینه‌های مناسبی برای ترکیب با لباس‌های مختلف برای گوش دادن به موسیقی و برقراری مکالمه هستند.

البته این کالکشن از نظر قطعات داخلی تفاوتی با مدل قبلی در رنگ‌های سیاه، سفید و خاکستری ندارند. ۶ ساعت پخش موسیقی مداوم که با حضور کیس شارژ به مجموع ۲۴ ساعت می‌رسد و حذف نویز از جمله قابلیت‌های این هندزفری است.

Kim K Special Edition

قیمت بیتس فیت پرو Kim K Special Edition همان ۲۰۰ دلار است و با تخفیف‌های مختلف به ۱۸۰ و گاها ۱۶۰ دلار نیز می‌رسد. همچنین ببینید: بهترین نگاه به آیفون ۱۴ پرو اپل در رنگ‌های مختلف .

البته سه رنگ چشم نواز Studio Buds که چند ماه پیش رونمایی شدند، ممکن است روی فروش اولیه نسخه ویژه کیم کارداشیان تاثیر گذار باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.