آیفون ۱۵ پرو با فیس آیدی زیر صفحه نمایش همراه است

طبق گزارش جدید رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ دیسپلی روی پنل صفحه نمایش‌های جدید آیفون ۱۵ کار می‌کند که در سال ۲۰۲۳ رونمایی می‌گردد و تغییراتی را در فیس آیدی به وجود می‌آورد. سامسونگ ابتدا از این نوع پنل در گوشی‌های تاشوی ۲۰۲۳ خود استفاده می‌کند و سپس راهی آیفون می‌شود.

طبق این گزارش، اپل قصد دارد از یک حفره برای دوربین جلو استفاده کند و فیس آیدی زیر صفحه نمایش، در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو، قرار می‌گیرد. این فناوری شبیه به دوربین زیر پنل نمایشگر گوشی‌هایی مانند گلکسی Z فولد ۳ است. شایعه شده که در سری آیفون ۱۴ پرو اپل از ترکیب حفره دایره و بیضی شکل به جای ناچ استفاده می‌کند. این دو سوراخ برای قرار گرفتن دوربین جلو و اجزای فیس آیدی استفاده می‌شوند. در سری آیفون ۱۳ اپل تمام حسگرهای فیس آیدی را در داخل ناچ قرار داده که در مقایسه با سری ۱۲، حدود ۳۰ درصد کوچکتر است.

جالب اینجاست که در این گزارش آمده که اپل سوراخ دایره‌ای شکل را برای قرار دادن دوربین جلو حفظ می‌کند. این به نظر منطقی است چون هنوز کیفیت دوربین‌های زیر صفحه نمایش به اندازه کافی خوب نیست.

همچنین بخوانید:

اگر اپل در سال ۲۰۲۳ و سری آیفون ۱۵ پرو، فیس آیدی را به زیر صفحه نمایش منتقل کند، باید دید چه تاثیری بر کارایی و قابلیت احراز هویت بیومتریک آیفون دارد. به غیر از فیس آیدی زیر صفحه نمایش، ظاهرا اپل در حال کار بر روی اسکنر تاچ آیدی زیر نمایشگر برای آیفون‌های آینده است. با این حال هر دو فناوری در حال توسعه هستند و مشخص نیست که آیا برای آیفون ۱۵ پرو آماده می‌شوند یا خیر.

از طريق The Elec
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.