طرح مفهومی تعاملی اپل کار

به تازگی یک طرح مفهومی جذاب از اپل کار منتشر شده است. به گفته منبع، این طرح مفهومی بر اساس پتنت‌های ثبت شده اپل طراحی شده است.

نکات کلیدی طراحی این ماشین عبارتند از: جلو پنجره الهام گرفته شده از مک پرو، بدون ستون میانی، درب‌های خودکشی، صندلی‌های قابل تنظیم، درب‌های تطبیقی، سیری و داشبورد قابل شخصی سازی.

طراحی داخلی ماشین اپل

طبق شایعات، اپل از اوایل سال جاری میلادی تلاش‌های گسترده‌ای را برای ساخت یک خودرو الکترونیکی انجام داده است. اخیرا این کمپانی یکی از بنیان گذاران Canoo را استخدام کرده که به رهبری پروژه تولید ماشین کمک کند و البته دو مهندس از مرسدس بنز نیز جذب شده‌اند. توسعه ماشین اپل در مراحل اولیه خود قرار دارد و عرضه آن در بازار حداقل تا ۵ سال آینده رخ نمی‌دهد.

در این طرح مفهومی به داخل و خارج خودرو پرداخته شده است و با توجه به طراحی بر اساس پتنت‌های اپل، می‌تواند دیدگاه خوبی از امکانات خودروی آینده اپل به ما بدهد.

شما با مراجعه به این لینک، می‌توانید خودرو طراحی شده را به صورت کاملا سه بعدی مشاهده نمایید. به نظر می‌رسد که در طراحی کلی دستگاه از Cybertruck تسلا الهام گرفته شده است. اولین چیزی که از طراحی آن می‌بینید، طراحی بدون ستون و پوشش شیشه‌ای است که شامل پنجره‌ها، سانروف و شیشه جلو می‌شود. این نشان دهنده پتنت US10384519B1 اپل است که طرحی برای ساخت خودرو بدون نیاز به امتداد شاسی از کنار درب‌ها و تقسیم پنل‌های مختلف شیشه‌ای است.

نظر شما درباره این طرح مفهومی اپل کار چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.