کالبد شکافی اولیه آیفون ۱۳/مینی و آیفون ۱۳ پرو/مکس

اپل اخیرا سری آیفون ۱۳ را معرفی کرده و اولین مرسوله‌های این محصول در حال حاضر به دست کاربران رسیده است. همانطور که انتظار می‌رفت با عرضه این محصول، ویدیوهای مختلف مربوط به آن در یوتیوب منتشر می‌شود. به تازگی یک ویدیو از کالبد شکافی سری آیفون ۱۳ منتشر شده که ظرفیت باتری آن‌ها را برای ما مشخص می‌کند.

اپل هیچگاه اطلاعاتی مانند ظرفیت باتری را در رویداد مشخص نمی‌کند و فقط به مقایسه دوام آن با نسل قبلی می‌پردازد. اپل از بزرگتر شدن باتری سری آیفون ۱۳ نسبت به قبلی گفت که کالبد شکافی نیز همین مسئله را تایید می‌کند و ظرفیت دقیق باتری را برای ما مشخص می‌نماید.

برای مقایسه در ادامه ظرفیت باتری سری آیفون ۱۲ را مشاهده می‌کنید:

  • آیفون ۱۲ مینی : ۲۲۲۷ میلی آمپر ساعت
  • آیفون ۱۲ : ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعت
  • آیفون ۱۲ پرو : ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعت
  • آیفون ۱۲ پرو مکس : ۳۶۸۷ میلی آمپر ساعت

باتری آیفون ۱۳ مینی کمی بزرگتر از نسل قبلی خود است. با این حال افزایش ظرفیت باتری در مدل‌های دیگر قابل توجه‌تر است. طبق ادعای اپل، آیفون ۱۳ پرو نست به نسل قبلی ۱.۵ ساعت عمر باتری بیشتری دارد. این عدد برای آیفون ۱۳ پرو مکس به ۲.۵ ساعت می‌رسد. در این کالبد شکافی یک موتور تپتیک کوچک‌تر نیز به چشم می‌خورد.

جدای از افزایش ظرفیت باتری، مصرف بهینه A15 نیز به پیشرفت دوام عمر باتری کمک می‌کند. برای مقایسه این پیشرفت در شرایط مختلف به این لینک مراجعه نمایید. این کالبد شکافی که توسط تیم iFixit صورت گرفته، به زودی با جزئیات بیشتری منتشر می‌شود که حتما در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.