اپل بنیان گذار Jaunt، آرتور ون هوف ، را برای تیم واقعیت افزوده و مجازی خود استخدام کرد

یک از محبوب‌ترین محصولاتی که شایعه شده اپل بر روی آن کار می‌کنید عینک‌های واقعیت افزوده/واقعیت مجازی است. بر هیچکس هم پوشیده نیست که تیم کوک مدیر عامل فعلی اپل چقدر به این حوزه علاقمند است. اپل در حال استخدام نیروهای جدید برای این حوزه است که پروژه را با سرعت بیشتری پیش ببرند و جدیدترین آن‌ها یک نام بزرگ است، آرتور ون هوف!

ون هوف یک رابطه طولانی با واقعیت مجازی داشته است، اون به عنوان بنیان گذار فنی Jaunt VR که توسط دیزنی حمایت میشد شناخته می‌شود. وی در سال ۲۰۱۳ کمپانی Jaunt را تاسیس کرد و برندی را برای لذت بردن از سینمای واقعیت افزوده ساخت. در این کمپانی یک دوربین سطح بالا و حتی یک پلتفرم توزیع واقعیت افزوده نیز تولید شد. به هر حال عقب ماندگی این بازار باعث شد که Jaunt بسیاری از کارمندان خود را در اکتبر گذشته از دست بدهد. جالب است که بدانید آرتور ون هوف در سال ۱۹۹۳ یکی از اعضای تیم توسعه دهنده جاوا بوده است و دو حرف A و V کلمه Java از اسم وی یعنی Arthur van Hoff گرفته شده است!

بسیاری از مهندسان سابق Jaunt در حال حاضر در اپل مشغول به کار هستند و اکنون ون هوف را نیز می‌توان به لیست کارمندان اپل اضافه کرد. ون هوف همچنین صفحه LinkedIn خود را به روز کرده است و پیوستن او به اپل از سوی خودش نیز تایید شده است. البته معلوم نیست که ون هوف در اپل دقیقا چه سمتی دارد و به چه کاری مشغول است.

به هر حال این استخدام شایعه عرضه عینک واقعیت افزوده اپل را به جدی‌تر می‌کند. گفته می‌شود این عینک در سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود و به صفحه نمایش ۸K مجهز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.