آسیب ندیدن آیفون X در سقوط از ارتفاع ۳۳۵۰ متری!

بسیاری از ما به آزمایشاتی که روی آیفون صورت می‌گیرد علاقمند هستیم. موفقیت آیفون در یک تست سقوط برای بسیاری رضایت بخش است. این بار یک آیفون X از فاصله حدودا ۳.۵ کیلومتری سقوط کرده و با مشکل مواجه نشده است! این آیفون به طور تصادفی از هواپیما در ارتفاع ۳۳۵۰ متری به سمت زمین حرکت کرده و برای بازگو کردن داستانش زنده مانده است.

ما یک مورد سقوط حین پرواز را در آیفون ۶s نیز داشتیم اما آن از فاصله ۳۰۰ متری بود. آیفون معمولا قربانی گرفتن تصاویر سلفی و مناظر زیبا می‌شود و از دست کاربران می‌افتد. معمولا هواپیماهای کوچکتر دارای سایبان پلکسی گلاس هستند و خلبانان می‌توانند قسمتی از این سایبان را برای عکس گرفتن باز کنند. البته با توجه به جریان هوای موجود، باید مواظب اجسام باشید چون اگر به این پنجره کوچک خیلی نزدیک شوند، به بیرون کشیده می‌گردند.

به ادعای خلبان، او از آیفون X خود برای گرفتن عکس هنگام پرواز استفاده کرده اما شرایط برای او خوب پیش نرفته است. این خلبان به یک توده هوای ناپایدار برخورد کرده و آیفون X وی از دستش رها گردیده است.

همچنین بخوانید:

وی بعد از این ماجرا آیفون ۶s قدیمی خود را به فروشگاه برد و یک سیم کارت برای آن تهیه کرد. زمانی که از آیفون قدیمی‌ترش برای یافتن آیفون X استفاده کرد، شگفت زده گردید. برنامه Find My آیفون ۶s، مکان آیفون X اون را در نزدیکی آرکانزاس در عصر روز قبل ثبت کرده بود.

او از سالم بودن آیفون X بعد از سقوط از ارتفاع ۳۳۵۰ متری تعجب کرده بود. او به آرکانزاس رفته پرواز کرد و با ماشین به دنبال آیفون X خود گشت. او آیفون X خود را در یک مزرعه پیدا کرد که هیچ نشانه‌ای از آسیب دیدگی نداشت! حتی زمانی که به شارژ زده شد، بدون مشکل شارژ گردید.

آخرین باری که آیفون از دست شما افتاده است چه اتفاقی برای آن افتاد؟

از طريق Diamond Aviators
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.