گلکسی واچ ۴ از آیفون پشتیبانی نمی‌کند!

در یک اقدام تعجب آور از سوی سامسونگ، ساعت هوشمند جدید این شرکت دیگر با سیستم عامل iOS اپل سازگار نیست. این مسئله را با مراجعه به صفحه رسمی معرفی گلکسی واچ ۴ می‌توان فهمید که اشاره‌ای به آیفون یا iOS نشده است.

این اطلاعات در گزارش CENT نیز تایید شده است و گفته شده سامسونگ هیچ برنامه‌ی سریعی برای افزودن سازگاری Galaxy Watch 4 با iOS ندارد. تقریبا تمام ساعت‌های هوشمند سامسونگ از آیفون اپل پشتیبانی می‌کنند و گلکسی واچ ۴ اولین استثنا است.

همچنین بخوانید:

برخلاف سایر ساعت‌های هوشمند قبلی، Galaxy Watch 4 دارای سیستم عامل کاملا جدیدی است که عناصر دو اکو سیستم Wear OS و Tizen OS را ترکیب می‌کند. در واقع گلکسی واچ ۴ اولین ساعت هوشمند جهان با سیستم عامل Wear OS Powered by Samsung است.

اگر قصد خرید گلکسی واچ ۴ را دارید، باید مطمئن شوید تلفن هوشمند شما از آن پشتیبانی می‌کند یا خیر چون فقط iOS حذف نشده و اندروید ۵ و نسخه‌های قبلی آن نیز با این ساعت هوشمند جدید سازگار نیستند.

به گفته سامسونگ، Galaxy Watch 4 با دستگاه‌های دارای اندروید ۶ و بالاتر با حداقل ۱.۵ گیگابایت رم سازگار است. این غول کره‌ای همچنسن خاطر نشان کرده که ویژگی‌های مرتبط با این ساعت هوشمند بر اساس منطقه، شرکت مخابراتی و دستگاه ممکن است متفاوت باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.