تصویر منتشر شده از قاب آیفون ۱۳ پرو مکس

انتظار می‌رود که سری آیفون ۱۳، در بخش دوربین پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. یک تصویر منتشر شده که ادعا می‌گردد مربوط به قاب آیفون ۱۳ پرو مکس می‌باشد که نکته جالب توجه آن، بریدگی بزرگتری برای ماژول دوربین است.

این تصویر ابتدا توسط UnclePanPan در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده است. در این تصویر یک آیفون ۱۲ پرو مکس درون قاب آیفون ۱۳ پرو مکس قرار گرفته است و با یک نگاه می‌توانید متوجه تفاوت سایز ماژول دوربین این دو نسل شوید.

ما چندی پیش نیز تصویری از آیفون‌های ۱۳ ساختگی داشتیم که ماژول دوربین در آن‌ها بزرگتر دیده می‌شد. اگر تصویر جدید نیز واقعی باشد، ما شاهد یک افزایش اندازه قابل توجه در بخش دوربین سری آیفون ۱۳ خواهیم بود.

تقریبا ماژول دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس ۳۰-۴۰ درصد بزرگتر است. گفته می‌شود دوربین اصلی آیفون ۱۳ پرو مکس به یک لنز عریض f/1.5 مجهز می‌شود. به نظر می‌رسد اپل برای قرار دادن سنسورهای بزرگتر، اندازه ماژول کلی را افزایش داده است.

اپل در حال حاضر روی آیفون ۱۲ پرو مکس از یک لنز کوچکتر f/1.6 استفاده می‌کند. در کنار سنسور اصلی بزرگتر، گزارش شده اپل از لنز با دیافراگم f/1.8 برای دوربین اولترا واید نسل بعدی آیفون استفاده خوداهد کرد که طبیعتا جای بیشتری را اشغال خواهد کرد.

جدای از بهبود دوربین، انتظار می‌رود که در نسل بعدی آیفون شاهد صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی باشیم که البته به مدل‌های پرو محدود می‌شود. طبق شایعات سامسونگ در حال تولید این نوع صفحه نمایش برای آیفون ۱۳ می‌باشد. همچنین اپل از باتری‌های بزرگتری برای جبران انرژی مصرف شده توسط صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و مودم‌های جدید ۵G، استفاده خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.