سری آیفون ۱۳ ساختگی ؛ ماژول دوربین مرتب شده با برآمدگی بیشتر

سونی دیکسون، که در افشای اطلاعات مربوط به اپل فعال است، تصاویری را از نمونه‌های ساختگی آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو منتشر کرده که در آن‌ها می‌توان تغییرات جزئی ظاهری نسل بعدی آیفون را مشاهده کرد.

دیکسون تایید کرده که اپل امسال چهار مدل آیفون را روانه بازار می‌کند: آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس. با وجود اینکه آیفون ۱۲ مینی فروش خوبی را تجربه نکرد، اما اپل راه این محصول را ادامه خواهد داد و ما شاهد آیفون ۱۳ مینی در سال جاری خواهیم بود.

در این تصویر، دوربین آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ نسبت به آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی تغییر کرده است. به نظر می‌رسد که دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس نیز کمی بزرگتر از آیفون ۱۲ پرو مکس است.

طبق شایعات، سنسور دوربین اصلی سری آیفون ۱۳، به خاطر لرزشگیر سنسور شیفت، بزرگتر خواهد بود که منجر به افزایش کیفیت تصاویر می‌شود. در آیفون‌های ساختگی یک نکته دیگر نیز به چشم می‌خورد؛ اسکنر LiDAR فقط مختص به مدل‌های پرو است.

همچنین بخوانید:

بر اساس شایعات گذشته، سری آیفون ۱۳ ضخیم‌تر و سنگین‌تر از سری آیفون ۱۲ است. گفته می‌شود این تغییرات به خاطر حضور باتری بزرگتر در نسل بعدی آیفون است.

در حالی که دیکسون هیچ عکسی از جلوی سری آیفون ۱۳ ساختگی منتشر نکرده، در تصاویر و شایعات گذشته به دفعات داشتیم که اپل اندازه بریدگی صفحه نمایش سری آیفون ۱۳ را کاهش می‌دهد. به غیر از این مورد، تغییرات ظاهری دیگری برای آیفون ۲۰۲۱ انتظار نمی‌رود.

بر اساس اخبار و گزارشات مختلف، اپل از تراشه A15 بایونیک ۵ نانومتری+ کمپانی TSMC با تراشه مودم ۵G سریع‌تر، در نسل بعدی آیفون استفاده می‌کند. آیفون ۱۳ پرو آیفون ۱۳ پرو مکس از صفحه نمایش اولد ۱۲۰ هرتزی برخوردار هستند و مدل‌های معمولی از نمایشگر ۶۰ هرتزی بهره می‌برند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.