۴ آیپد جدید و آیپاد تاچ بعدی در راه هستند؟

با توجه به سیر معرفی محصولات اپل و اطلاعات درز شده اخیر، این کمپانی احتمالا در ماه‌های پیش رو، آیپدهای جدید و همچنین نسل بعدی آیپاد تاچ را معرفی نماید.

طبق گزارش اخیر، این کمپانی گواهی‌هایی را برای شش مدل جدید معرفی نشده آیپد، دریافت نموده است. علاوه بر این، Steve Troughton-Smith، که یک توسعه دهنده است، اطلاعات مشابهی را با برررسی نسخه آزمایشی iOS 12.2 منتشر کرده است. طبق بررسی Troughton-Smith، چهار مدل آیپد جدید در راه هستند. تنظیمات وای-فای و اینترنت سلولار وجود دارد اما خبر از فیس آیدی نیست.

جزئیات زیادی مشخص نیست، و فقط این کدها مشخص می‌کنند ۴ آیپد جدید در راه هستند، اما معلوم نیست که نسل پنجم آیپد مینی را شاهد خواهیم بود یا نسل بعدی آیپد ۱۰ اینچی اپل.

علاوه بر این، استیو در بررسی‌های خود به این رسیده که اپل بر روی نسل هفتم آیپاد تاچ کار می‌کند و آن هم نیز در اوایل سال جاری میلادی معرفی می‌شود. متاسفانه اطلاعات بیشتری در این بار نیز منتشر نشده است و گفته می‌شود که این دستگاه تاچ آیدی و فیس آیدی ندارد.

بنابراین اپل به زودی آیپدها و آیپاد تاچ جدیدی را معرفی خواهد کرد. شاید آیپاد تاچ جدید هیجان انگیزتر باشد که طراحی آن چگونه است و آیا شبیه به طراحی می‌شود که اپل از آیفون X به کار گرفته است؟ همچنین مشخص نیست که این دستگاه چه تفاوت‌هایی را با آیفون خواهد داشت و چه مزیت‌های بر تلفن‌ هوشمند اپل دارد که کاربران را به سمت خود بکشاند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.