مشاهده نسخه کامل کنفرانس معرفی آیفون ۱۱، سری آیفون ۱۱ پرو، اپل واچ سری ۵ و …

همانطور که می‌دانید اپل در همین هفته رویداد سپتامبر خود را برگزار کرد. این کنفرانس برای کاربران از هیجان خاصی برخوردار است چون همیشه در آن نسل جدید آیفون رونمایی می‌شود.

اپل در این کنفرانس ابتدا به سرویس بازی خود یعنی اپل آرکید پرداخت. قسمت دوم کنفرانس نیز به خدمات مربوط بود و کوپرتینویی‌ها از سرویس اپل تی‌وی + گفتند.

در بخش بعدی کنفرانس نوبت رونمایی از یک محصول جدید بود. نسل هفتم آیپد که با قیمت بسیار مناسب بازار دانشجویان و دانش آموزان را هدف قرار داده است. این دستگاه با صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی از تراشه A10 اپل بهره می‌برد و از اسمارت کیبورد و اپل پنسل پشتیبانی می‌کند.

سپس اپل واچ سری ۵ معرفی شد که می‌توان شاخص‌ترین ویژگی آن‌ را صفحه نمایش همیشه روشن دانست که به لطف صفحه نمایش LTPO میسر شد. این اپل واچ تا ۱۸ ساعت شارژ دهی دارد و جایگزین اپل واچ سری ۴ خواهد شد و دیگر اپل سری ۴ را به فروش نمی‌رساند.

پرده بعدی نمایش مربوط به جانشین آیفون XR بود. آیفون ۱۱ که با وجود دوربین بهبود یافته دوگانه و شارژدهی بهتر، از نسل قبلی خود ارزان‌تر است.

مهمترین محصولات این کنفرانس هم در قسمت پایانی معرفی شدند. آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس! این دو پرچمدار با دوربین سه گانه و تراشه قدرتمند A13 روانه بازار می‌گردند. از تغییرات مهم دیگر این سری می‌توان به صفحه نمایش سوپر رتینا XDR اشاره داشت.

شما می‌توانید این کنفرانس را به طور کامل در بالا مشاهده نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.