چگونه قابلیت Find My iPhone را از راه دور غیرفعال کنیم؟

قابلیت Find My iPhone یک ویژگی بسیار مفید است اما اگر تلفن خود را فروخته باشید و فراموش کرده‌اید این ویژگی را خاموش کنید برای فرد خریدار مشکلساز می‌شود، ولی خوشبختانه برای غیرفعال کردن آن روش‌هایی وجود دارد.

توجه داشته باشید که برای غیرفعال کردن این ویژگی دستگاه باید خاموش و یا اتصال اینترنتی آن قطع باشد و اگر آیفون را به کسی فروخته‌اید که می‌شناسید به وی بگویید که دستگاه را خاموش کند. در این مطلب دو روش به صورت قدم به قدم آموزش داده شده است.

استفاده از سایت iCloud.com

ساده‌ترین راه برای غیرفعال کردن Find My iPhone سایت iCloud.com است. شما می‌توانید از هر مرورگری و هر دستگاهی به این سایت دسترسی داشته باشید و پس از وارد شدن به سایت مراحل زیر را دنبال کنید.

۱- در صحفه اصلی Find iPhone را انتخاب کنید.

۲- از بالای صفحه All Devices را انتخاب کنید.

۳- دستگاه‌هایی که خاموش یا اتصال اینترنتی آن‌ها قطع هستند یک دایره خاکستری در کنار آن‌ها قرار دارد. بر روی علامت X کوچک روبروی دستگاه کلیک کنید.

۴- شما یک پیغام تایید برای حذف دستگاه دریافت می‌کنید که باید برای حذف شدن برای روی گزینه Remove بزنید.

استفاده از برنامه Find My iPhone

شما می‌توانید برای غیر فعال کردن Find My iPhone از یک دستگاه اپل دیگر نیز استفاده نمایید. در این مطلب ما از یک آیپد استفاده کرده‌ایم.

۱- برنامه Find My iPhone app را باز کنید و وارد شوید.

۲- در سمت چپ صفحه یک لیست از دستگاه‌های متصل به اکانت را می‌توانید مشاهده کنید. همانند iCloud.com، دستگاه‌هایی که خاموش یا اتصال اینترنتی آن‌ها قطع هستند یک دایره خاکستری در کنار آن‌ها قرار دارد.

۳- بر روی دستگاهی که می‌خواهید غیر فعال کنید انگشتتان را از سمت راست به سمت چپ بکشید و بر روی Remove تپ کنید.

۴- شما یک پیغام تایید برای حذف دستگاه دریافت می‌کنید که باید برای حذف شدن برای روی گزینه Remove بزنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.