لاکچری ترین شارژر بی‌سیم دنیا: ۶ میلیاد تومان ناقابل!

بسیاری از ما اگر پول زیادی به دست آوریم احتمالا اتومبیل‌های گران قیمت و خانه بخریم یا به مسافرت برویم. اما برخی از افراد ثروتمند پول خود را صرف کارهای عجیبی می‌کنند. ما نسخه‌های سفارشی آیفون را با قیمت صد هزار دلار از کمپانی خاویار دیده‌ایم. اگر به این سبک محصولات لاکچری علاقه‌مند هستید، نگاهی به شارژر بی‌سیم Volonic Valet 3 بیاندازید. این شارژر بی‌سیم از طلا ساخته شده و ۲۵۰ هزار دلار قیمت دارد!

این شارژر که به تعداد محدود ساخته می‌شود، قابلیت شارژ سه دستگاه به طور همزمان را دارد، این یعنی می‌توانید آیفون، ایرپاد و یک دستگاه دیگر را همزمان با آن شارژ کنید. این شارژر با استاندارد Qi ساخته شده و از حداکثر سرعت شارژ ۲۲.۵ وات بهره می‌برد.

شارژر بی‌سیم گران

ولی خب چرا ۲۵۰ هزار دلار؟!! کمپانی سازنده می‌گوید که از پشم ویکونا استفاده کرده که در صنعت مد بسیار معروف می‌باشند و البته گران! این پشم بسیار نرم و سبک می‌باشد و خوب بودن آن فقط از طریق لمس قابل درک است! البته این تمام دلیل قیمت ۲۵۰ هزار دلاری نیست، در ساخت این شارژ از «طلای لوکس» استفاده شده که البته مشخص نیست فرق آن با طلای معمولی چیست. نکته جالب ماجرا اینجاست که این شارژر بی‌سیم قبلا توسط فرد یا افرادی خریداری شده است.

اگر شما چه میزان درآمد داشتید اقدام به خرید یک شارژر بی‌سیم لاکچری ۲۵۰ هزار دلاری می‌کردید؟

از طريق Volonic
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.