آیفون SE 2023 با صفحه نمایش بزرگتر و ۴ گیگابایت رم عرضه می‌شود

اپل قصد دارد دو مدل آیفون SE را در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ عرضه کند. مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل معتقد است که آیفون SE 2022 در نیمه اول سال عرضه می‌شود و طراحی شبیه به مدل فعلی دارد.

این یعنی آیفون SE 2022 با صفحه نمایش LCD، تاچ آیدی درون دکمه هوم و یک دوربین در پشت دستگاه همراه است. کو همچنین معتقد است که این آیفون با ۳ گیگابایت رم همراه خواهد بود. در گزارش کو اشاره‌ای به پشتیبانی از ۵G نشده اما شایعات حاکی از آن است که در آیفون SE 2022 این فناوری حضور دارد. این محصول ارزان‌ترین آیفون اپل می‌باشد که دارای ۵G است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی از تراشه A14 یا A15 بایونیک بهره ببرد.

اولین نسل آیفون SE در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد و نسل دوم آن را در سال ۲۰۲۰ شاهد بودیم. نسل دوم آیفون SE با سخت افزار قوی‌تر و دوربین عقب بهبود یافته همراه بود.

برای سال ۲۰۲۳ کو معتقد می‌بادش که اپل آیفون SE جدیدی را معرفی می‌کند که طراحی آن شبیه به آیفون ۱۱ است. این دستگاه دارای صحفه نمایش ۵.۷ تا ۶.۱ اینچی و ۴ گیگابایت رم خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه با صفحه نمایش سوراخ شده همراه باشد، اگرچه دستگاه در مرحله توسعه قرار دارد و تا سال ۲۰۲۳ احتمال دارد برخی از مولفه‌های آن تغییر کند.

از طريق MacRumors
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.